tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 30 mars 2010 17:27

nu ska jag fixa mig sen drar jag till träffen, puss så länge!

  

Av alexandra wiker - 30 mars 2010 17:01

tjeeena!  
ja, skola idag. tråkigt som vanligt. eller ja rätt kul för att vara skola.. haha
engelskan kollade vi på film, på ratatouille haha så bra film.
gjorde även ett tyskaprov på tyskan/göravadjagvill lektionen.
om jag fick godkänt på det skulle jag ändå få ett slutbetyg i tyska sa våran lärare till mig. rätt soft att bara behöva göra ett prov för att få godkänt  

blev inte så värst mycket mera den dagen, förutom att när jag malin.f och några andra satt i biblioteket så gick brandlarmet  
först tänkte vi äääh orka gå ut det är bara test! men så var vi tvungna att gå ut ändå. utan skor! så kom brandbilen osv..
tror det brann på någon toalett eller vad dom sa..
jaja, blir väl sjuk nu eller något för att vi fick stå ute på marken i typ 5-10 minuter barfota. skolans fel ifall jag blir sjuk hihi.

annars har det inte hänt så värst mycket idag. blir kanske att dra till träffen med någon rolig typ? hmm...
kollade på Ghost Whisperer förut, åååååh det var så bra! så bra slut ( på programmet alltså )

Jim camed back! wohoooo
 
ghost whisperer går på tv4 klockan 15.05 varje vardag tror jag. kolla!

Av alexandra wiker - 29 mars 2010 22:13

jag bara måste innan jag går och lägger mig. PUSS!

If you're not the one then why does my soul feel glad today?
If you're not the one then why does my hand fit yours this way?
If you are not mine then why does your heart return my call?
If you are not mine would I have the strength to stand at all?

I never know what the future brings
But I know you're here with me now
We'll make it through
And I hope you are the one I share my life with

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms?

If I don't need you then why am I crying on my bed?
If I don't need you then why does your name resound in my head?
If you're not for me then why does this distance maim my life?
If you're not for me then why do I dream of you as my wife?

I don't know life so far away
But I know that its just a trip
We'll make it through
And I hope you are the one I share my life with
And I wish that you could be the one I die with
And I'm praying you're the one I'Ve build my home with
I hope I love you all my life

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am
Is there any way that I can stay in your arms?

'Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away
And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today
'Cause I love you, whether it's wrong or right
And though I can't be with you tonight
You know my heart is by your side

I don’t wanna run away but I can’t take it, I don’t understand
If I’m not made for you then why does my heart tell me that I am
Is there any way that I can stay in your arms?


Daniel Bedingfield - If youre not the one

Av alexandra wiker - 29 mars 2010 22:00

ah, trött som vanligt. så blir att gå ner och tvätta bort sminket nu.
kolla lite på tv kanske, sen att gå och lägga sig.
ska bli jävligt gött, sova är det bästa som finns. ärligt talat <3

men godnatt med er! sov så gott.
och puss på er!

 

Av alexandra wiker - 29 mars 2010 21:43

hhah ja har skrivtorka vet inte vad jag ska skriva.. berättar i stortsett bara vad som händer i mitt liv  

haha aja, pösshajj så länge!

 

Av alexandra wiker - 29 mars 2010 15:56

hittade en rolig hemsida med olika slags spellistor i olika slags musiksmaker och av olika artister, jätte nice sida!
du kan lyssna på spellistorna i spotify, eller ladda ner dom på iTunes.

www.digster.se

Av alexandra wiker - 29 mars 2010 15:45

låten
maskinen - kärlek vid sista ögonkastet
helt kär i den, så braaaaa!  

hej, kanske jag ska börja med att säga! heheh.
vi fick ju sova 1 timme mindre idag, jag trodde vi fick sova 1 timme längre ja...
skola blev som vanligt, var borta på ett ögonblick.
hade avslappning och massage på gympan, jävligt gött var det hahaha.
sen hittade jag en asbra bok ( än så länge ) på svenskan.
skriver lite senare vilken det är orkar inte gå och hämta den och kolla nu   

funderar också på att kolla på någon film på datorn... eller läsa.
boken är väldigt spännande just där jag är.. men har inte haft orken att sätta mig och läsa precis just nu.
blir nog att göra det sen, måste läsa ut boken på denna veckan och nästa.
den har ungefär 300-400 sidor.. heheh GLHF ( good luck have fun ) säger jag!

blir kanske att åka till hanna sen, men bara kanske. annars blir det att slappa i sängen och läsa tror jag.
fruktsallad blir sen också, muuuums!  
jag älskar verkligen fruktsallad, det är som godis ju!

*dregel*
 

Av alexandra wiker - 28 mars 2010 22:46

nu har jag varit nere och kollat på animal planet i flera timmar.
älskar den kanalen så himla über bäst  
eller ja, ja älskar väl kanalen för att det är djur med ^^
klockan är egentligen 21.46 nu.. känns inte som den är 22.46 precis haha.
sommartid är det ju nu så.
skola imorgon också, rätt nice. lov på torsdag, hovfjället på torsdag osv..
2 skoldagar innan lovet denna vecka tror jag! måndag och tisdag bara. gött som ***.

och nu ska jag ta och sova, får sova en timme längre! wiieho.
puss och godnatt iallafall! och sov gott

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards