tjalex

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

sista riktigaskoldagen idag

Av alexandra wiker - 30 mars 2010 17:01

tjeeena!  
ja, skola idag. tråkigt som vanligt. eller ja rätt kul för att vara skola.. haha
engelskan kollade vi på film, på ratatouille haha så bra film.
gjorde även ett tyskaprov på tyskan/göravadjagvill lektionen.
om jag fick godkänt på det skulle jag ändå få ett slutbetyg i tyska sa våran lärare till mig. rätt soft att bara behöva göra ett prov för att få godkänt  

blev inte så värst mycket mera den dagen, förutom att när jag malin.f och några andra satt i biblioteket så gick brandlarmet  
först tänkte vi äääh orka gå ut det är bara test! men så var vi tvungna att gå ut ändå. utan skor! så kom brandbilen osv..
tror det brann på någon toalett eller vad dom sa..
jaja, blir väl sjuk nu eller något för att vi fick stå ute på marken i typ 5-10 minuter barfota. skolans fel ifall jag blir sjuk hihi.

annars har det inte hänt så värst mycket idag. blir kanske att dra till träffen med någon rolig typ? hmm...
kollade på Ghost Whisperer förut, åååååh det var så bra! så bra slut ( på programmet alltså )

Jim camed back! wohoooo
 
ghost whisperer går på tv4 klockan 15.05 varje vardag tror jag. kolla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards