tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 19 mars 2010 18:30

hmm.
var detta en bättre bild kanske?
suddigt fortfarande men inte lika nära..
vet att jag är jätte blek, who cares. jag är född vit.
passa jag i det?

 

Av alexandra wiker - 19 mars 2010 18:04

Hejsan! är med i denna bloggen
http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se/
om att bli veckans blogg!

Av alexandra wiker - 19 mars 2010 18:00

hejhejj, snart blir det pizza. frågade pappa om vi kunde äta det idag, och han var snäll och sa ja.. hihiih .
ikväll blir det då att dra till awake med olika folk. kul det !
pössen

orkade inte leta någon bild så fick bli en gammal. hihi
 

Av alexandra wiker - 19 mars 2010 17:45

Dagens Låt är...

Lars Winnerbäck - Kom änglar

Av alexandra wiker - 19 mars 2010 17:25

HEEEEEJ!  
nyss kommit hem nurå!
blev idag först skola, rätt lugnt.
pilates på gympan och prov på No:n. gick rätt bra på båda delarna i think..
efter det blev det att vänta i typ 2 timmar eller något på emelies mamma..
sen när hon kom blev det att åka till Deje.
väl framme vid Salong Adam i deje så var det dags att PIERCA NAVELN!!!!!!wiiie .
ja så vi gjorde det, jag, malin, emelie. jag fick göra sist av alla haha.
och malin såg ut att få jätte ont blev lite rädd då..
men det gjorde inte så ont faktiskt  
bara den där jävla tången... och när hon tryckte ner handen i magen på mig.. uuuh va ont det gjorde.. när hon tryckte ner handen alltså... hähä.
jaja så nu är det gjort.

här är en suddig och dålig bild men ett bevis iallafall     

Av alexandra wiker - 18 mars 2010 21:02

blä, jag har ont i svanskotan... vi körde hårt på gymmet förut. haha gött
ska nog ta och dra till tvn en stund sen blir det att sova,
piercing imorgon också, NERVÖS! fråga mig inte varför för det vet jag inte.
imorgon är det nice skoldag också, slutar rätt tidigt och allt.
för det första är det ju fredag men... häh.
jaja blir nog nice helg hoppas ja på.
men ni alla därute får sova så gott och drömma så sött så hörs vi imorgon,
kanske blir en bild på min piercing då.

funderar på att färga mitt hår rödbrunt nästa gång jag färgar  
( ja det kanske ser ut som jag har lite så på bilden, men det har jag inte )
 

Av alexandra wiker - 18 mars 2010 19:19

haha varför vinner jag aldrig tävlingar ??  
med i en tävling på bubbleroom, får se om jag vinner.. antagligen inte.. haha
pösss;d

Av alexandra wiker - 18 mars 2010 18:48

heeysan nu har jag duschat och ätit, haha jadu.
vet inte vad jag ska skriva om här precis...
men det märks väl om jag skriver något mera än godnatt inlägget.
puss

    

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards