tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 18 mars 2010 17:26

nu ska jag ta och duscha för nu finns det varmvatten! hoppas jag kan duscha länge..
hihi så jävla gött är det.
mamma håller på och bakar massa också, min syster fyller ju år på Lördag och även min bästa vän malin på samma dag!  
kommer snart tillbaka, i think..
haha puss så länge

skön gammal bild på Malin och Hanna!
 

Av alexandra wiker - 18 mars 2010 17:15

Dagens Låt är...

The red jumpsuit apparatus
- In Fate's hands

Av alexandra wiker - 18 mars 2010 17:01

tjenatjena!  
var en väldigt lång dag i skolan idag, men gick rätt fort faktiskt...
Dubbeltimme-Bild, Svenska, Lunch, No, Slöjd, Språkval.
bilden var det inte mycket jobb, svenskan var heller inte mycket, no:n gjorde vi ingenting, slöjden inte så mycket heller, och språkvalet.. hehe japp
frågade min mamma också om jag fick pierca naveln imorgon, för linnea hade gjort det i tisdags eller vad det var och det var jätte fint!  
så ja, jag frågade... svaret blev JA . Fan va gött. piercing blir det imorgon då. niice.
tar den med emelie och malin, gött det.

tränade efter skolan också med ewelina och therese, roligt och skönt som vanligt.
känner mig som en ny person när jag tränat. vilket är positivt.
men nu ska jag kolla runt på lite alla möjliga saker.
hörs säkert snart igen.
pusssen!

åh igår hade mitt hår så bra självfall ! tänk om jag skulle ha så varje dag va gött..
syns kanske inte så jätte bra på bilden, men nice var det. hähä.
 

Av alexandra wiker - 18 mars 2010 08:00

(Tidsinställt inlägg)

Godmorgon!
nu sitter jag antagligen i skolan och väntar på att börja.
inte så värst rockigt men...
lång dag har vi idag också, kommer väl hem runt 4 om jag inte följer med någon hem.
så jag bloggar när jag kommer hem, blir väldigt dålig uppdatering på veckodagarna.
jaja vi hörs senare!
ha de gött puss

detta är gamla skolan, som inte existerar längre.
hann vara inne där innan dom rev ner hela alltet iallafall!

 

Av alexandra wiker - 17 mars 2010 22:00

ja som sagt har fortfarande huvudvärk så ska gå och lägga mig nu ja, blir nog skolan imorgon om jag inte har huvudvärk, hatar att vara i skolan när jag har det.
går ju fan inte att tänka, och tänka är det ända man gör i skolan så...
men puss på att jag har nu 374 låtar på min mobil som jag kan bläddra igenom.
och en till konstig sak tänkte jag skriva men kom på nu varför det inte var konstigt..
liksom mitt batteri är fullt på min telefon.. inte laddat den på typ 1 vecka..
ah men kom på att jag har USB kabeln i varje dag i datorn då laddas den  
HÄHÄ. men iallafall..
så är Kremor@bdb jävligt frän , och hans tjej med! diggadigga.

juste skulle skriva godnatt hähä
godnatt, sov gott och sött, dröm söta drömmar. YAY done!  
puss

sommarsommar, är allt jag tänker på. lalalaaa
 

Av alexandra wiker - 17 mars 2010 21:23

haha jag kommer ihåg i typ 7an-8an eller vad det var när jag va skitnöjd över att jag målat av denna bilden...


 

och den blev såhär...

 
HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHA asså armen ser jätte kort liten ut, handen jätte stor, midjan konstig lutar inte samma som bilden ovan, nice försök alex.
NOOOOT HAHA stolt var jag iallafall   

Av alexandra wiker - 17 mars 2010 20:52

ärligt gick fan bättre när ja spelade cs och har ont i huvudet..
eller så var det för jag lyssnade på världens bästa musik samtidigt..
hm jadu, äh va säkert musiken.
musik gör en taggad så,
hahaha!
håller på och lägger över typ 200 låtar till min telefon, gamla låtar som jag lyssnade på i 7an. hähä. nice musik...
funderar på och sova snart också, har fortfarande ont i huvudet 

Hawthorne Heights  

 
im 1337

Av alexandra wiker - 17 mars 2010 17:48

jag spelar cs bättre när jag är sjuk eller har ont i huvudet..
upp till bevis nu då
 

shoot'em all bitch.
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards