tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 16 mars 2010 18:45

Dagens låt är
silverstein - my heroine
så jävla bäst  

Av alexandra wiker - 16 mars 2010 18:31

tjenaaa folket!  
idag var det nationella i skolan då, gick nog sådär tror jag...
hörförståelsen var ju helt cp.
men aja, vi fick sluta klockan 12. hade bara nationella sen sluta vi typ.
gött som fan.
när vi slutat blev det ner till musiken med ewe och therese
för vi skulle filma till projektet i musiken.
rätt snygga blev vi med allt jävla smink och sånt.
jag såg ut som kom och hjälp mig jämfört med dom.
hahaha.
så vi filmade, gick inte så bra i början vi skratta mestadels då.
sen gick det bättre i slutet och hoppas filmen kommer bli nice. inte klar än men.
efter vi filmat lite och sånt så gick vi hem till ewe.
var ett tag sen man var hemma hos henne jaoo..
där åt vi mat glass chips godis ja gud vet vad! haha
kul hade vi, och sen blev det att åka hem vid 6 typ.
och nu sitter jag här. får inte pierca läppfan för mamma heller jävla ********.  
så blir väl att åka till arvika med ewe eller något. då får mamma säga vad hon vill om jag kommer hem med hål i läppen. så det så...
puss så länge, nu ska jag hitta dagens låt,  


 
therese och ewelina
nice, klippte bort mig såg förjävlig ut...hähä

Av alexandra wiker - 15 mars 2010 21:00

nu ska jag gå ner till tvn en stund och vila lite från datorsittandet.
kan väl hålla tummarna för att den andra videon jag håller på att ladda upp funkar när jag kommer tillbaka  

haha den videon vill ni inte missa!  

ska tjata när mamma kommer hem också om att få pierca mig i läppen, pappa sa inte nej så...
men det kommer väl mamma göra bara för att jag är 16 år ingen barnunge och vill ta hål i läppen,
vad är farligt liksom? blir de fel så blir det,
so what i dont care!  
vet bara att det är förj*vligt snyggt att ha piercing i läppen!
naveln skulle heller inte sitta fel att pierca... men nu tar vi en sak i taget vavava!

men puss alla söta människor jag kommer snart tillbaka med en vilad alexandra!

    
skills in paint, HAHAHA.

Av alexandra wiker - 15 mars 2010 20:07

NU tror jag faktiskt att videon från UKM funkar!
om denna funkar laddar jag upp en till.
 

Av alexandra wiker - 15 mars 2010 20:00

gjort någon sammanfattning av bilder hur jag sett ut dom senaste åren..
enjoy! or not.



2008
november                
       
2009 februari

2009 april
 
2009 augusti

2009 oktober

2009 december
   
2010 februari
 
2010 mars
 


Av alexandra wiker - 15 mars 2010 19:27

jahapp, nej det skulle inte funka IDAG att ladda upp videos.. sorgligt..
men men sånt är livet haha.
jaja imorn blir det först skola, sen göra musikarbete med ewelina och therese!
ska bli grymt kul faktiskt.
och nu vet jag inte vad jag ska skriva mera, har ändrat lite färger och sånt på bloggen, men vet inte om det blev bra alls..
men  puss så länge! 


 

snabb bild på mig, snygg frill och allt .

Av alexandra wiker - 15 mars 2010 18:40

Så! nu håller jag på att ladda upp videos till bloggen från UKM!
tar en liten stund men det fixar sig, nice det. förutom att alla mina videos på min mobil saknar ljudformat står det? fan va tråkigt säger jag bara...
jajja nu blir det att käka kommer snart tillbaka!   
pussen!

Av alexandra wiker - 15 mars 2010 18:31

vi går inte i 3an längre.
hallå?...

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards