tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 11 mars 2010 21:45

HEEEY everbody!
gud vad jag har skrattat, gick ner för några timmar sen... kollade lite bal/avslutningsklänningar till mig med mamma, hittade några fina som vi beställt hem.
sen mitt upp i allt beställande så ser jag en skugga bredvid mig, men jag tror bara att det är mammas skugga, men NEJ...
det var en jävla mus! och den sprang och sprang, jag tog första bästa sak att fånga den i och jag fånga den, (som vanligt ingen annan vågar *host mamma host* )
så jag fånga den,
sen satte sig jag och mamma vid datorn igen och fortsatte att kolla kläder, då skriver pappas CS polare på steam till pappa, HAHA och jävlar vad vi drev med honom! jag och mamma höll på att dö av skratt ärligt talat, var så jävla kul..
pratade om uppblåsbara plastbåtar m.m ...
kul som fan, sen så pratade mamma med våran morbror henrik i telefon.
och jag tror faktiskt vi kanske ska åka till new york. O-M-G !  
förövrigt, så har det vart lugnt hemma idag. och mamma och pappa har varit på bra humör, skön dag helt enkelt...
snart så ska jag ner och borsta tänderna se blir det att sova! måste upp tidigt imorgon och duscha och allt sånt där onödigt!
haha skojja
 
ja men iallafall, blir vädligt skön dag imorgon också, blir nog att gå på UKM med malin och elin typ i think, kulkul!
och imorgon ska jag ha på mig min nya mysiga tröja! ååh den är så skön, så finns det såna där hål man kan stoppa tummarna i längst ut på ärmen, (fattar ni?)
ja men NU ska jag faktiskt ta och dra mig, ska bara läsa lite bloggar sen blir det borsta tänderna och sen sängen!
massa pussar!

 
malin och jag är så heta IN action liksom ! haha, älskar dig maaalin

Av alexandra wiker - 11 mars 2010 18:05

you can see my heart beating
you can see it through my chest
said im terrified, but im not leaving
i know that i must pass this test
so just pull the trigger


spotify ;
Rihanna – Russian Roulette

 
verkligen fast för rihanna atm... hon är så jävla bra!

Av alexandra wiker - 11 mars 2010 17:26

fick ett par skor och en DC tröja när jag kom hem av mamma också! 



 
( min bror ville inte ha tröjan så jag fick den, kostade 1100, varför bara slänga iväg det? )

Av alexandra wiker - 11 mars 2010 17:20

tjeenare, vart hemma en liten stund nu!  
i skolan var det jävla kul idag faktiskt, bilden var väl sådär men...
sen hade vi svenska, då såg vi på film, sen mat, sen på no:n så gjorde vi något som hade nickel i namnet hahahah kommer inte ihåg riktigt,
jao och sen på slöjden var det också lugnt. kramkalas var det också  
sen på språkvalet satt ja med malin och david och gjorde ingenting bara slappade i soffan eller vad man ska säga, skön dag även fast den var förjävligt lång ...


tänkte dra till träffen idag, men tror fan inte jag orkar det. är sleten som in i bomben! hähä..

körde kronan idag på no:n också, jag var den enda som fick ont  
när jag skulle skjuta så missa jag bara, fan daa...

 

Av alexandra wiker - 10 mars 2010 22:30

tjenaa, nu sitter jag här har nyss kollatpå greys anatomy, sååå bra.
började ju nästan gråta i slutet. men ville inte för min mamma och brorsan kollade också. höhö.
så nu har jag tvättat bort sminket och borstat tänderna i typ 4 min tror jag 
helt siick00 , haha jaja..
imorgon är det låååång dag i skolan , slutar kvart över 3. mah. orka...
men ska sova nu , har räknat att jag kommer få sova ungefär 8 timmar om jag går och lägger mig nu! så det känns bra, faktiskt.

åt glass förut btw, wiee gott är det  

nu ska jag sova, och drömma söta drömmar om han på bilden
puss och godnatt med er alla iallafall.!
goosh så snygg.

 

YAY

Av alexandra wiker - 10 mars 2010 20:45

snart så blir det att kolla på greys anatomy!
så jävla bra så jag vet inte åååååh! gudja
 

 

Av alexandra wiker - 10 mars 2010 20:15

trevligt trevligt, emelie och manne var här nyss.
cirka 1 min tror jag, HAHA
emelie var tvungen att gå på ''toa'' hm, jadu   
trevligt iallafall  
och emelie är värsta söt hon har klippt lugg!! sååå gulligt på henne! hihi.

 
emelie i somras   

Av alexandra wiker - 10 mars 2010 20:00

ge mig allt detta så lovar jag att vara glad resten av livet  

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards