tjalex

Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

NICE!

Av alexandra wiker - 19 mars 2010 17:25

HEEEEEJ!  
nyss kommit hem nurå!
blev idag först skola, rätt lugnt.
pilates på gympan och prov på No:n. gick rätt bra på båda delarna i think..
efter det blev det att vänta i typ 2 timmar eller något på emelies mamma..
sen när hon kom blev det att åka till Deje.
väl framme vid Salong Adam i deje så var det dags att PIERCA NAVELN!!!!!!wiiie .
ja så vi gjorde det, jag, malin, emelie. jag fick göra sist av alla haha.
och malin såg ut att få jätte ont blev lite rädd då..
men det gjorde inte så ont faktiskt  
bara den där jävla tången... och när hon tryckte ner handen i magen på mig.. uuuh va ont det gjorde.. när hon tryckte ner handen alltså... hähä.
jaja så nu är det gjort.

här är en suddig och dålig bild men ett bevis iallafall     

 
 
Sofia

Sofia

19 mars 2010 17:37

minns när ja gjorde min, skulle aldrig göra om det idag! Usch va hemskt! Var med och tävla om att bli Veckans Blogg på min blogg idag:) /Sofia

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Alexandra

Alexandra

19 mars 2010 17:42

oj, varför inte då ? var inte alls så farligt ju :)

http://tjalex.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

19 mars 2010 17:45

Na inte smärtan men att se nålen! Usch fy fasen. Förr var ja jätte modig men nu e ja livrädd för nålar! Du e anmäld till tävlingen när du länkat i ett inlägg till min blogg :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards