tjalex

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra wiker - 28 mars 2010 19:04

eller något, åt våfflor nyss. fyfan vad mättande.
åt en sen var jag proppmätt.. hahaha..
jaja, sitter här och lyssnar på musik just nu.
vet inte riktigt vad jag ska göra har tråkigt   


men skriver väl mera sen om det dyker upp något viktigt.. tsss som det antagligen inte gör!
men pusshaaj  

haha någon gammal bild, har inga nya roliga bilder!
 

Av alexandra wiker - 28 mars 2010 17:33

blev jävligt sugen på Ben&Jerrys just nu.. åh det bara saftas i munnen!
ska gå ner och kolla om pappa kan vara snäll ( för en gångs skull ) och köpa glass till mig!. hehehehe..aja, ska nog kolla tv nu. är trött ont i huvudet osv..
puss puss
så länge

 

Av alexandra wiker - 28 mars 2010 16:15

bilder från körslaget !

alla körerna sjöng, tänd ett ljus och låt det brinna. skit fiint.
 
cool bild ellinor tog i bussen haha     ellinor ville inte vara med på bild..
   
team rongedal ofcourse!
 
min och ellinors souvenir från arboga ! HAHA
 

Av alexandra wiker - 28 mars 2010 15:27

nu är jag tillbaka från en rolig lördag i stockholm!

och nu tänkte jag berätta liiite kortfattat ( kanske blir långt hhahaah)

lördagen började med att jag gick upp typ 9.30
då gick jag ner och färgade håret, sen gjorde jag mig iordning och sånt.
sen vid 12.30 åkte jag och pappa och hämtade ellinor, fick se hur hon bodde.
var värsta mysigt där!
när vi hämtat henne visade pappa vart bussen skulle komma, sen så lämnade han av oss på mcdonalds.
där åt jag, ellinor hade nyss ätit så.
sen gav vi oss ut i regnet påväg mot bussen.
vi såg en buss innan vi blev lämnade på mcdonalds, så vi trodde det var den vi skulle åka med.
men icke sa nicke. det var inte den!
då kom en man eller vad man ska säga haha, och frågade om vi skulle till körslaget, och det skulle vi ju. så vi hoppade in i hans bil och åkte runt och letade efter en buss i ungefär 15 minuter.
klockan 13.45 kom bussen tillslut!
och det var avgång klockan 14.00
vi satte oss i bussen längst bak, jag och ellinor alltså.
och ditvägen gick snabbt, vi sov och hade oss...
väl framme, träffar vi christer!
han stog utanför entrén och väntade på oss. så snäll.
blev att gå in då, var inte så jätte stort därinne som jag hade trott..
vi väntade en lång stund innan dom började med insläppet till studion.
när vi var insläppta satt alla körhejjare på olika ställen i grupper.
jag satt bredvid en från orsa, var som en gräns. haha lite kul.
sen kollade vi på programmet. så himla bra var det live!
kommer lägga upp någon video sen tror jag.
vi kollade på det, det var slut cirka 21.30
trodde det skulle hålla på till 23.00 men nej.
och det var rätt gött att vi slapp sitta där så länge.
jävligt coolt var det att vara där dom spelade in allt och sånt haha.
också blev jag och ellinor ledsna i slutet, trodde ju att team rongedal åkte ut!
men gry hade fått fel svar utav han som läste upp det så, så var det inte som tur var.

när det var slut kom christer ut och vi pratade med honom.
sen blev det att gå ut till bussen.
och jag och ellinor tänkte gå på fel buss...
vi trodde det var den vi åkte med så vi sprang till den typ men det var fel HAHA...
vi åkte från stockholm klockan 22.00 ungefär.

bussen så hade någon jävel rotat i ellinors väska också.
var säkert dom fjortisarna som satt framför oss...
dom satt längst fram på ditresan, till stockholm asså.
men tyvärr på hemvägen hade dom bestämt sig för att sitta så nära oss som möjligt och babbla som satan.
haha jag och ellinor skratta åt dom.. tror dom märkte det..
till slut somnade dom, uh va tyst och gött det blev!
sen somnade jag och ellinor också.
och helt plötsligt var vi i karlstad..
vi var i karlstad ungefär 01.50 tror jag.
vi gick till mcdonalds, det var ju öppet hela natten tror jag?
gick in på toa, kollade oss i spegeln och trötta såg vi ut japp..
sen ringde david och frågade vart jag var. sa vart jag var.
och sen kom david och kim, hälsade på dom.
sen kom pappa vid 03.00 och hämtade mig och ellinor åkte hem.
jävligt rolig dag var det iallafall!!
så det var min korta version av lördagen  

lägger upp bilder osv snart när jag lagt in dom på datorn!
pussciaoo

Av alexandra wiker - 26 mars 2010 23:00

sugigt med uppdateringen idag, jag vet...
stressdag idag ungefär, blev ju att handla, sen skynda mig fort som fan till hanna!
där hade vi det massa mys och åt mat och kladdkaka och kollade på film och åt godis, trevligt trevligt  

tänkte även färga håret nu när jag kom hem, men orkar inte göra det idag. så blir imorgon innan jag åker till stockholm, kommer nog att bli nice som fan det.. hoppas jag iallafall.
ska gå upp typ 10 imorgon för att hinna med allt, hatar att vara stressad..
och jag älskar att sova så.
nu blir det godnatt och vi hörs imorgon kanske!
pusss så länge, annars skriver jag på söndag om jag inte sover för mycket,
blir nog dålig uppdatering denna helg tror jag.
vi höööööörs !

gnatt, old pic. pösseeN
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards