tjalex

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

missnöjd.

Av alexandra wiker - 22 mars 2010 18:04

heejsan folket!  
idag har dagen bara swischat förbi mig.. känns rätt skönt ändå.
blev skolan idag då, ( som vanligt på en måndag hehe )
gjorde väl inte så mycket i skolan, jag och hana läste om hundar på språkvalet,
fina hundar hitta man ju!
vid 13.30 gick jag från lektion och följde med mamma till skolan, vet inte riktigt vad det var hon gjorde.. så jag och min syrra satt och fikade medans mamma gjorde vad hon nu skulle göra haha.. trevligt det, min syrra är så himla knäpp...
ja sen så övertalade jag mamma att vi skulle åka till stan, så bergvik blev det..
handlade några saker, inte så mycket men ändå något behövligt!

haha och förut när mamma skulle tanka bilen, så stog det en gubbe före oss och försökte sig på kortautomaten, han försökte och försökte. men jag och mamma märkte att han stoppade in kortet där kvittona kommer ut! vi sa inget, men till slut fick han in kortet så långt så att det fastna.. HAHA vad jag och mamma skrattade åt honom, stog t.o.m Kvitto, ovanför där han stoppade in kortet..
jadu, alla är inte smarta nuförtiden
  

snart ska jag ner till syrran och sjunga sing it med henne, mamma köpte en till mick förut så nu har vi två stycken, yaay !
annars så väntar jag väl på att maten ska bli klar, mmmmmums potatis och purjolökssoppa med cremé freich. så gottt!
skriver senare, pussCIAO!


kameran bestämde sig för att ha dåligt batteri precis när jag skulle ta kort! -.- 

fr.v :
Tröja från Ginatricot, Örhängen från Lindex, Duschcremé från H&M, Tights från Ginatricot


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards