tjalex

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

glömde bort..

Av alexandra wiker - 22 mars 2010 18:16

Juste, på tal om överskriften på mitt förra inlägg. ''missnöjd''
så skrev jag det för att idag hämtade jag ut ett paket på posten med några klänningar jag beställt hem från en sida som jag skulle kunna ha på skolavslutningen.
men nu var det såhär att en klänning jag beställde, skulle vara ROSA, men den var LILA. då blev jag inge glad..
sen beställde jag en lila paljett klänning, eller ja två fast i olika storlekar..
fick bara en utav dom.. går in på hemsidan och kollar och klänningar i den andra storleken jag beställde var INTE slutsålda.. då blev jag ännu mindre glad.
sen den 3:e då, en rosa klänning med massa blommor på typ, den var mycket längre än vad det stog, och den såg konstig ut, rosetten dom hade satte dit var t.o.m skrynklig..
Kommer nog aldrig mera beställa kläder där jag beställde dessa ifrån..
uuh va irriterad jag blev..

PLUS
att den lila var jätte fin!! och självklart fick jag den största storleken av dom två jag beställde, och den var för stor...  

 
 
Liinda

Liinda

22 mars 2010 19:38

sv: härligt, jorå de e la bra:D
tråkigt me de där om klänningarna:P störande ju

http://Lindismalmis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards