tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 12:35

är det bara för mig som bloggplatsens text är jätteliten och jobbig att läsa?...

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 12:14

Frågor - Orkar du?
yepps!

Testet börjar: 12.14

1. Fullständigt namn? - Alexandra Matilda Wiker
2. Ålder? - 16
3. Vart bor du? - Sverige
4. Färg på ditt hus? - Grått
5. Hus eller lägenhet? - Hus
6. Klass? - ska börja 1:an på gymnasiet! :D
7. Vilket år tar du studenten? - 2013 i think?
8. När gick du upp i morse? - 10.00
9. När ska du sova? - senare ;)
10. Vad har du ätit idag? - en smörgås
11. Dagens klädsel? - jeans och tröja från gina
12. Dagens smink? - mascara
13. Dagens roligaste? - satt hos tandläkaren och väntade på mamma så skulle en gubbe cykla hem så började det SPÖREGNA HAHA xD

Socialt:

14. Har du många vänner?
 - jaa :)
15. Har du ovänner? - njaee
16. Vem chattade du med senast? - hampus :)
17. Har du pojk-/flickvän? - nepps
18. Vem pratade du med sist? - syrran
19. Vem fick du senast sms ifrån? - andreas

Favorit:

20. Film?
 - the last song, just nu! eller the notebook <3
21. Låt? - i like it - Enrique Iglesias
22. Mat? - vet inte riktigt!
23. Dryck? - helt klart, MER - hallon och passion
24. Färg? - gröööön
25. Stad? -  vet inte, någon stad på västkusten kanske?
26. Land? - sverige såklart.
27. Ämne i skolan? - engelska måste det vara!
28. Människa? - oliver sykes <33333


Senaste:

29. Gången du shoppade?
 - någon vecka sen
30. Gången du bakade? - long time ago!
34. Personen du kramade? - emelie
35. Gången du pussade någon? - ;)
36. Personen du dampade på? - mamma -.-
37. Personen du bråkade med? - vet inte
38. Personen du blev ovän med? - vet faktiskt inte där heller...
39. Gången du fick skrattattack? - med hanna, typ i lördags, söndags HAHAHA
40. Personen du snackade i tel med? - mamma
41. Gången du grät ? när jag såg one tree hill igår typ :$ haha
43. Personen du sa snygg till - Hugo Nicolas Rodriguez Lopez


Antingen eller:

44. Svart eller vitt?
 - vitt
45. Hund eller katt? - hund, eller ja vet inte
46. Ute eller hemma? - ute tror jag nog!
47. Tvspel eller datorspel? - tv spel.
48. Singel eller upptagen? - singeel
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad, haha
52. Blont eller svart hår? - svart.
53. Har du blåa ögon eller bruna? - inget av dom? XD
54. Choklad eller lakrits? - choklaaad
55. Coca cola eller fanta? - fanta ofc.
56. Pizza eller kebab? - kebab
57. Randigt eller prickigt? - randigt
59. Älska eller bli älskad? - båda måste jag nog säga
61. Vänner eller familj? -  båda, fast mest vänner

Antal:

62. Personer du älskar?
 - som om jag räknat? :P
63.Personer du hatar? -  ingen just nu tror jag..
64. Glassar du ätit på en dag? - 3 kanske.. haha måste slå det!
65. Gånger du haft minnesluckor? - aldrig
66. Gånger du varit hög? - inte någon gång
67. Personer du saknar just nu? - vet inte

68. Gånger ditt hjärta brustit? - två gånger tror jag

Vem:

69. Kommer du inte överens med?
 - mamma och pappa
70. Vill du kyssa nu? - :*
71. Ska du träffa imorgon? -venne:)
72. Sjöng du senast för? - mig själv
73. Skickade du senast gb till i pea? - flera år sen
74. Spelade du tvspel med senast? - jens och anton tror jag han hette
75. Vill du ta med på resa nu? - malin fridell
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - mohahaahahha > )
77. Förtjänar att dö? - ingen antar jag!
78. Är söt? - du :D
79. Vill du sova jämsides med i natt? - vet inte :D


Vad:

80. Gör dig glad?
 - musik
81. Gör dig ledsen? - när folk mår dåligt..
82. Vill du helst göra nu? - hämta vatten
83. Önskar du att du slapp göra? - komma hem så tidigt på kvällar
84. Vill du ha nu? - peeengar så jag kan köpa kläder
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar, kläder, saker :)
86. Längtar du till? - vet inte
87. Tycker du om dina betyg? - duger
88. Ångrar du i ditt liv?  man ska inte ångra saker.
89. Är det bästa som hänt dig? - alla mina underbaara vänner!


Vad tycker du om?

90. Rökare?
 - öh, vad jag tycker? dom får röka om dom vill.. onödigt men deras val.
91. Bråk? - njaa inte så roligt kanske
92. Killar? - killar, snyyyyyyygga. ( endel iallafall )
93. Tjejer? - endel kan ju dra åt h*vete :)
94. Skola? kanske blir kul på gymnasiet?

95. Framtid?- vad jag tycker om framtid? ööh... venne? :D


Övrigt:





96. Är du kär? -  nä
97. Hur lång är du? -
178 cm kanske
98. Första tanken när du vaknade?
 - neej ska till tandläkaren.. -.-
99. Sista tanken när du somnade? -
kommer inte jag ihåg
100. Hur mycket är klockan nu? -
12.32



tidsfördriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiv

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 11:37

nyss kommit hem från tandläkarn, inga fel.. rätt bra jag (y)!

gick ju upp vid 10 idag,
fyhelvetes va trött och grinig jag var HAHA synd om min familj när jag är grinig asså...
hostar som en gnu gör jag också, jobbigt värre är det vill jag säga ; )
vet inte vad jag ska göra idag, ut sen kanske om det inte regnar?
hm aja det märks!

juste det är ju fredag den 13:e idag! ooooh, spooky?
det är ju idag man ska åka till något spökställe på natten och fjanta sig!
någon som tror på spöken här? varit med om något kanske?

tell moi! 
: )


 

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 02:38

hejhej : )
gick nyss upp på rummet från att ha kollat lite på nitro circus! vilket äger!!!! : )
så grymt är det haha.

var ute förut med malin som sagt, vi träffade massa folk och hade massa trevligt!
och jag tror jag var med om min värsta upplevelse i hela livet förut!! asså blir typ tårögd när jag tänker på det.. HAHAAH
en säger till mig att jag har en spindel på mig.. jag bara okej och tänkte ah det är väl en liten jävel, men nej det var en såndär jäveeeel med så långa ben och UUUUUUH han var nästan ppå min hals fyfan ALLTSÅ FICK panik verkligen!!!! men som tur var tog en bort den, började typ gråta efteråt... uuuuuuuuuuuuuuuuuuusch! det var hemskt.. : (

imorgon blir det tandläkaren. ska nog gå och lägga mig nu ska vara där klockan 10.50
ööh jobbigt! men aja sånt är livet huh?..

godnatt då iallafall.
puss och sov gott!


en sån var det som jag hade på mig!
haha blää jag får rysningar! : (
 

Av alexandra wiker - 12 augusti 2010 16:06

nu ska jag ta och duscha sen drar jag ut med bästa underbara malin fridell! : ) <3
vi ska vara och prata och träffa folk antar jag, malin du vet inte vilken bra kompis du är!! älskar diiiiig :D <3

ny bild da! :) haha vi måste ta nya bilder malinpalin <3
 

Av alexandra wiker - 12 augusti 2010 14:01

mamma kom nyss hem från affären, kladdkaka som lunch och glass och bearnaissås till efterrätt! haha nej jag skojja bara  ; )

blir vitlökskroketter och något mamma ska steka! yummie
blir nog göttans det! : )

Av alexandra wiker - 12 augusti 2010 13:30

jo men jag drömde ju en konstig dröm inatt!
den utspelades i typ ett fängelse tror jag eller något.. var massa snygga killar där men iallafall! då typ skulle jag klippa mig för att jag hade så slitet hår.. så jag klippte mig.. kände att håret blev förbaskat kort så jag gick och kolla mig i spegeln.
jo men visst då hade ja jätte mycket blonda slingor och typ askblont resten av håret. och mitt hår gick till axlarna!!!! cheeeese.
jag gillade det och satte upp det i en liten toffs som var jätte mjuk, haha
och sen kom det någon snubbe som bara slog till en tjej och jag bara hjääälp och sprang iväg, han sprang efter men han gav mig en kram. i was like huh?...
fast sen vaknade jag.. rätt skön dröm ändå! kommer ju inte ihåg allt detaljerat men
.

vaknade runt 11 idag, torr i halsen och hosta..
gick ner och satte mig och kollade på desperate housewives och top model 4!
var nice det, gillar verkligen desperate housewives : )
spelade lite på vårat keyboard förut, lärde mig lite nytt (y).

sen helt plötsligt började jag och mamma prata om att ändra lite på mitt rum!
ska bli såååå gött.verkligen längtat efter att göra det.

men nu är mamma till affären och handlar mat, får se vad det blir att äta!
vi hörs väl i guess, puss

inga fel med detta rum alltså!
  

Av alexandra wiker - 12 augusti 2010 00:48

alltså gud hur snygg får man bli? : ) refrängen dreeeegglar man ju till!



förövrigt så tänkte jag ta och säga godnatt nu!
känner mig trött och tänkte bäst att gå till sängs nu så jag slipper vänta i 5 timmar på att somna. usch ja!
jo men vi hörs imorgon vetja!
och jag mår säkert mycket bättre då om jag får mycket sömn.
har bara hosta nu och låter lite hes men annars är det OK!

så jag säger godnatt till er sötnosar så syns vi imorgon.
PUSS! <3


thaa song on spotifyyy!

klick on tha link! : D

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards