tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 17 augusti 2010 17:06

har äntligen städat klart! allt är i någorlunda ordning och jag vet vart jag har mina grejer.
åååh jag vet inte hur skönt det känns!
om jag inte stökar ner nu så blir det ju snart början på mitt nya rum! greeeeat. 
kanske ska göra någon skiss i paint om hur det kommer se ut? hmm..
skulle vara kul för mig sälv att se också, HAHA!!

jaja nu ska jag lata mig lite, slitit i typ 3 timmar ju!    

håller på att ladda ner photoshop nu.. får väl se om det kommer några snygga bilder in här i bloggen.
pussciao!

haha bild från när jag var med hanna
aldrig blåsit så stora bubblor i hela mitt liv!
den på bilden är dock inte den största! 
   

Av alexandra wiker - 17 augusti 2010 14:06

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg så ni vet att jag lever ; )



ska iallafall städa mitt rum nu så jag kan fixa det lite snyggare någon gång, blir nog grymt! (y)
vi hörs väl om några timmar då, kommer inte vara så aktiv har så j*vla mycket att städa! haha aja så går det när man inte håller reda på alla sina jävla saker, mina kläder ligger lite överallt i huset... ska försöka få ordning på det här! fy på dig alex som låter det gå så lång...
men men skriver senare.
puss!


   

Av alexandra wiker - 16 augusti 2010 21:17

nej om man skulle dra ner till tvn lite kanske..
blir nog så skulle jag tro va!

 

juste kan först berätta om igår.
blev ut igår, åkte ju som sagt och träffade angelica gumman! inte träffat henne sen vi slutade skolan, fyyyyy...
vi cyklade och träffade lite folk vid folkets hus b.l.a  - hanna.r, malin.s, linnea, fredholm, nathalie, jasmine, patrik, olof, wille, sebbe, rickard, elin och flera!
vi hade det trevligt, vi pratade och killarna sprang runt och härja haha (y)
blev att åka hem tidigt -.- **************..
aja! hemma så blev det att kolla på NITRO CIRCUS. gud vad jag älskar det programmet. superduper bra är det : )  
ska kolla om det är något bra på tv nu,
pussciaooo!

nitrocircus gänget!
   

.

Av alexandra wiker - 16 augusti 2010 18:13

do you know whats worth fighting for, 
when its not worth dying for?

does it take your breath away,
and you feel yourself suffocating?

!!!

Av alexandra wiker - 16 augusti 2010 18:06

hata, hatar, hatat...................

Av alexandra wiker - 16 augusti 2010 18:01

  


okeej blev väldigt dålig bild... klicka för större och bättre! : )

Av alexandra wiker - 16 augusti 2010 17:18

jag älskar dig.


 


3 ord som används mer än behövligt tycker jag.. 
att säga att man älskar någon varje dag, många gånger om dagen.
det måste bli jobbigt efter ett tag?
så tycker säkert inte ni,
men jag tycker att man inte ska få det som en vana att varje gång man lägger på luren
så säger man '' jag älskar dig ''.
samma sak när man ska sova och man smsar.
alltså det räcker för mig att höra att någon älskar mig när jag behöver det.
om det hänt något och jag vill känna mig älskad, då kan det liksom vara skönt att just höra dom 3 orden från någon man själv älskar tillbaka.



mina vänner behöver inte skriva att dom älskar mig hela tiden för att jag ska veta det.
för jag vet att dom älskar mig och bara för dom inte säger det menas det inte att dom inte gör det.
 

ååh jag blir så trött på folk som bara säger jag älskar dig rakt ut till någon främling dom nyss börjat känna och blivit tillsammans med..
jag tycker liksom det är som om dom orden inte betyder något för dom.
jag tycker inte att man ska skriva att man älskar någon person innan man känner sig redo för att säga det face to face liksom om ni fattar?
men detta är bara vad JAG tycker. finns nog många som verkligen inte tycker såhär bara för att dom har en kille och det känns så rätt och blablabla..
jag tycker att när man säger jag älskar dig till någon så ska det kännas speciellt..
inte vardagligt.
men aja.


ville bara skriva av mig lite ; )  


mina åsikter, detta är endast vad jag tycker.. den som tar åt sig att jag skrivit till er kan fara åt...!


       

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards