tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 25 augusti 2010 17:36

rolig skoldag idag, ööh... typ!
kom till skolan vid 8.00-8.30 som vanligt, träffade på emelie och sen kom malin också.
drog ner till vårat klassrum och ehm jag kommer inte ihåg vad vi gjorde men tror jag och malin höll på att somna..haha! 

gick sen till sundsta... dryyyyygt! kommer iallafall ha gympa med 59 personer, alltså inklusive mig och malin då.
57 killar + malin och mig. haha (y)

HAHAHA glömde ju berätta om höjdpunkten om mig idag!

jo men det var ju såhär... jag gick av bussen där jag brukar gå av. och dom höll på att bygga om vägen och massa shit, och där fanns det massa sånna där orangegula skyltar eller vad dom är för färg..
men iallafall jag går och smsar... kollar mig inte omkring särskilt mycket, VIIIPS så låg jag där på backen HAHAHA jag gick rakt på en jävla såndär skylt.... kul att jag gick av bussen med massa folk också då. great alex, grym du!
haha aja!
jo hände ju en till grej.. i klassrummet så skulle jag och malin ställa in våra grejer i våra skåp.. så vi gick dit och resten av våran klass sitter kvar för dom redan lagt in sina grejer, jo men då välter 3 skåpdörrar ner och det bara dundrar HAHA applåder fick vi iallafall (y)!

näää vad ska jag skriva om?... ööh.
men aja hejdå for the moment typ!
 


ingen tur idag inte..

   

Av alexandra wiker - 24 augusti 2010 18:54

ätit tacopaj nu, fan va mätt jag är!
sitter just nu och lyssnar på High on Life, grym låt! så himla skön verkligen..
behöver dock ny musik, ööh börjar tröttna typ HAHA!
ska väl leta lite, pussis! 

   

Av alexandra wiker - 24 augusti 2010 16:40

fysatan i gatan vad det är kallllllt!
känner mig som en istapp.. haha 
mjo men kan ju vara för att jag stog med malin och väntade på bussen i en kvart i spöregn och blåst!
tråkigt att bussen var sen..
 

efter skolan blev det att dra med malin och äta lite! åååh så gott det var när man inte ätit något på hela dagen! : ) 

haha när vi satt i vårat klassrum, våran EL klass alltså.. min klass heter EC1B.
jaja men iallafall så satt vi där inne jag och malin, och dom pratade och pratade och folk kollade in och stog rent ut sagt och stirrade in... asså? HAAH jag och malin skrattade så jävla mycket åt allihoppa.... såg helt dumt ut. stack fram ett huvud liksom, HÄHÄ

nu ska jag ner och laga tacopaj, mamma tvingar mig..
puss!

 
 
okej va med på kort nu da!... aah..här står vi och ska åka buss..

ASGARV!!!!!!!!!!!!

Av alexandra wiker - 23 augusti 2010 18:41

första skoldagen är avklarad, känns gött! var faktiskt askul i skolan ( inte för att överdriva men det var faktiskt kul )... jag längtar typ tills imorgon! haha..
antar att detta bara håller i någon vecka ;
aja vi gjorde inte så mycket, slutade klockan 10.30 men stannade och åt.. var inge gott så åkte till mcdonalds och åt med hanna malin och linnea, haha nice att mcdonalds är så nära.. NOT. kommer ju fan bli fet!

haha ah faaast nej..

imorgon blir det att åka in till centrum och inhandla lite grejer till skolan!
börjar typ 12 imorgon... chill.
busskort har jag fått nu också, åka gratis är så jävla gött!

men iallafall efter skolan åkte jag och hanna till våran ''gamla'' skola och hälsade på, träffade lite roliga personer och lärare haha!
sen följde hanna med mig hem, vi fyllde i lite papper och sånt sen så åt vi nybakade bullar och mjölk, goooott!
men nu har hon åkt hem och jag är svintrött! vet inte varför men...

haha nu ska jag göra något annat än att skriva ett så långt och onödigt inlägg här..

pussss!! 

   

Av alexandra wiker - 22 augusti 2010 22:15

köpte detta idag! 
   linne - 99:-
   tröja - 199:-    hårspray, bobbys conditioner, sunsilk serum, hårfärg.

Av alexandra wiker - 22 augusti 2010 21:57

Före:
 
Efter:
   

inte så himla bra bilder men! tog dom bara så man kunde se lite skillnad iallafall! :

Av alexandra wiker - 22 augusti 2010 20:25

ja imorgon blir första skoldagen för mig! och många andra också tror jag.
ska bli roligt att börja faktiskt.

sitter just nu med hårfärg i håret! var in till stan med mamma förut också och köpte lite grejer, kan visa senare eller imorgon! : )
hoppas iallafall resultatet av min färgning blir bra, blir det fel så blir det (y).

fick köra mammas bil förut också! rååågrymt, fan va kul det är att köra bil.


men nu ska jag kolla tv eller något så återkommer jag lite senare mayyyybe!
puss. 

hm snygg bild, men aja min hårfärg är rätt ljus nu...
kanske inte såhär ljus men något åt det hållet!
 
så mörkt kanske resultatet blir typ!
(bilden är redigerad ja)
   

Av alexandra wiker - 21 augusti 2010 23:35

filmen jag nyss såg, jennifers bo  dy.. asså den va helt psykig ju!
haha skrattade typ åt den : ) fast den var läskig men det ville jag egentligen inte skriva här för jag är så cool.... nejdåå...
något jag är är törstig iallafall, ska gå ner nu och dricka något kanske stannar vid tvn, skriver väl godnatt sen typ. eller öh behöver jag ens det kan väl skriva det nu?
jaaa det gör jag!
vi hörs imorgon eller något, pusspuss natti! : )  

 *sigh*
   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards