tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 19:46

men vet inte hur jag ska göra, mamma sa ju att det åskar ute..
aja om det börjar igen eller vad det blir så får jag väl stänga av den hära burken!
nu ska jag iallafall ta mina dumle snacks och hjärtan och se om jag hittar någon tittbar film. 
pussen! 

   

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 18:08

kolla vad jag hittade sittandes bland några blad när jag skulle fota mammas växthus åt henne! 

litenlitenliiiiiten groda!

   

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 16:00

Att bensinaffären eller vad det heter, Shell att man ska uttala det som kjell..
jag har alltid uttalat shell som skäll.. HAHA och alla mina kompisar också faktiskt.. sen kommer en person och säger jaa kjell då, jag bara öh vaa? haha fattade ingenting..

men nu vet jag också varför det heter kjell, kolla denna bilden och fundera lite, du kanske kommer på det ; )  

( skriver kjell så ni förstår vilket namn man sägs ska säga av skäll och kjell.. men man säger ju såklart vad som känns bäst och för mig är det skäll ! ) 


 
 

 










för dom som inte orkar tänka!
shell betyder ju snäcka på engelska, och symbolen för
shell är ju en snäcka!
haha jag dog nästan när jag fick reda på att det var så.. 

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 15:45

laddade nyss ner Google Chrome som internetsökare/surfsida eller vad man kallar det.
än så länge funkar det superbra! och Google Chrome tog med alla mina bokmärken, länkar, lösenord och sånt från Firefox!
väldigt nice, något jag rekommenderar, snabbt är det också.

HÄR kan du ladda ner Google Chrome!   


   

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 15:12

 

taaz.com - rolig redigeringssida ! du kan även ändra hårfärg osv..!

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 14:30

Eminems album Recovery... det äger!
tycker iallafall jag eftersom jag tycker att eminem är GRYM.
Pink och Rihanna är även med i 2 låtar i albumet, nice det  : )




Eminem – Recovery



 
 

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 13:45

jag vill verkligen klippa mig, färga också egentligen... ändra frisyren liksom.
känner mig så vanlig  ; )

vet inte riktigt vad för färg som är snyggt.. finns ju så många färger!

     

kommer nog inte klippa mig eller så före skolan.. eller jag vet inte men det är iallafall vad jag tror!
aja, får väl se vad som händer med tiden
puss

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 12:46




låten på spotify - klicka HÄR

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards