tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 16 augusti 2010 15:44

        

Av alexandra wiker - 16 augusti 2010 14:30

strax när jag smält maten lite tänkte jag ta och baka den där banankladdkakan som jag aldrig bakade igår eller förrgår eller vad det var för att jag inte hade strösocker! nu har jag strösocker och är redo för att baka.
hoppas bara den blir god också, fast banan och choklad brukar gå ihop så (y)!

  

Av alexandra wiker - 16 augusti 2010 12:11

hejhej, eller ja godmorgon folket jag sitter och kollar åp desperate housewives, skräll att jag kollar på tv... men laptopen var på så tänkte göra ett inlägg med bara text.
skriver lite senare om vad jag gjordeigår, orkar inte det just nu.
men nu ska jag fortsätta titta på tv.
pussciao!

Av alexandra wiker - 15 augusti 2010 20:36

ska fixa mig lite snabbt nu sen drar jag vidare utåt och träffar angelica!! : ) 
längesen man träffade den tjejen, blir kul iallafall.

nu blev jag lite stressad!
höhö.
pusspuss vi höres senna, HAJJ 

bild på ajkaaa! :D
   

Av alexandra wiker - 15 augusti 2010 18:36

så min hjärna snart brinner upp!

HAHA nej men...
alltså det där med gymnasium.. jag skulle lätt kunna gå El ( som jag ska gå ) någon annanstans typ långt bort, jag menar att ha en egen lägenhet eller vad man ska säga..
fan va nice det hade varit! hör alla som pratar om att dom ska köpa grejer och sånt till sina lägenheter dom ska flytta in i snart.. låter så spännande ju!
men men dum som jag var tog jag mig in på ett gymnasium bara någon mil från mig.
eller ja dum och dum, får ju gå med mina vänner, dom flesta iallafall.
vilket är ett + tycker jag!
och nu ska jag kila.
haha puss!

tänk att ha det här lilla mysiga för sig själv liksom.. inreda hur du vill.. ha vilka grejer och möbler du vill.. värsta drömmen ju!


   

Av alexandra wiker - 15 augusti 2010 17:15

  
nu ska jag kila mig neråt och äta grillad banan med marabouchoklad och vaniljglass till det! ååh va gott! :

Av alexandra wiker - 15 augusti 2010 16:59

jag vet jag vet.. världens sämsta pic på min outfit från igår men den får duga ;

 
tröja - gina
rött och blommigt linne - gina
svarta tights ( syns inte på bilden ) - blanka från vila
 

Av alexandra wiker - 15 augusti 2010 14:22

mamma satt vid datorn i vardagsrummet och var inne på SJs hemsida,
tåget you know?..

men iallafall då beställde hon en resa från Kil - Göteborg för 5 personer tror jag..

hmm undra vad vi ska göra i Gbg?
det märks väl med tiden antar jag ; )

göteborg på bilden!
  

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards