tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 12 augusti 2010 00:33

besöksrekord idag/igår ; )




yaaaaho!

Av alexandra wiker - 11 augusti 2010 22:45

jag har märkt att jag blivit jävligt känslig när det gäller att se grejer på tv, alltså typ..
såg på one tree hill förut, grymt är det! men iallafall.. då hade brooke blivit rånad i sin butik och blivit helt blåslagen! började nästan gråta ärligt talat.. fattar inte varför jag är så jävla sensitive? HAHA.
och när man såg the last song, då grina man inte lite heller! eller ja iallafall jag..

asså kolla brooke på den här bilden! : (... visst det är bara en tv-serie.. men ändå!
 

Av alexandra wiker - 11 augusti 2010 20:06

Alecia Moore a.k.a Pink
har skrivit så betydelsefulla låtar kom jag på förut!

som låten Dear Mr.President, den låten är ju riktad mot USA:s president ofcourse.
ingen sa till något om hur han var och hur han betedde sig och pink tyckte han betedde sig kasst, vilket många andra också tyckte men dom visste inte riktigt hur dom skulle säga.
så pink skrev en låt.

innan hon skrev denna låten och blev väldigt känd, om man jämför med i början..
då hon träffade sin största idol någonsin.
dom blev bra vänner och skulle nu börja skriva låtar..
dock visste dom inte vad dom skulle skriva om... ÄN.
tjejen pink träffade ( kommer ej ihåg namnet ) bad henne att sjunga med till en melodi som hon spelade på piano.
pink förstod nästan ingenting och då sa hon att hon ska sjunga något som hon vill berätta, något som hon vill säga. så visst hon gjorde det och därav har pink gjort många fina låtar. dom flesta är om hennes liv & hennes förhållande med carey hart.

carey hart var killen hon träffade på motocrossbanan, pink tyckte att han var söt.
hon gick hem sen och tänket inte så mycket på det. sen träffades dom på en motocrossbana igen och dom blev kära direkt! dock turnerade pink mycket eftersom det var höjden i hennes karriär och dom gled isär mer och mer. men dom fann varandra igen och dom gifte sig. sen olyckligtvis blev det mera turnerande och dom bestämde sig för att separera. pinks liv var nu förstört och hon kände sig tom..

men en dag satt hon och några kompisar och fjanta sig lite om en början på en låt.
som börjar - I think I just lost my husband I dont know where he went.
den låten heter ju So What. och det var ett smart beslut att göra video till den också.
för hon bad carey vara med i videon och det gjorde så att dom återigen förenades.

pink och carey.
 



jag hade tråkigt så skrev lite om pink, har säkert skrivit fel nånstanns, men aja! ; )

Av alexandra wiker - 11 augusti 2010 14:21

hallo, mår LITE bättre idag.. tur det!
ska antagligen ut sen, orkar inte bry mig om jag är sjuk jag ska fan ut innan sommarlovet tar slut! hahaha

men igår kunde jag inte somna heller.. gick ju och la mig vid 1 eller vad den var..
vände och vred på mig och min hals ville inte som jag!
försökte blunda och somna ända fram tills klockan 6! FYFAN
aldrig haft så svårt att somna i hela mitt liv... :s
sov till 11 sen vaknade jag, pyttsan..
haha men aja, vet inte vad jag gör just nu.. sitter med en halstablett i käften och funderar på att ta en dusch! kanske piggnar upp min döda kropp lite..

men vi hörs. typ.
puss!


 
jag är sugen på godis... buhu får be mamma köpa :' )

Av alexandra wiker - 11 augusti 2010 00:08

hoppas på att jag kan sova bort min sjuklighet just nu !
det är bara jobbigt att behöva snyta sig hela tiden, hosta, ha ont i huvudet..
imorgon blir det nog att vara med elin och erik tror jag. nice blir det nog (y)

men ni får sova så gott, vi hörs antagligen imorgon när jag känner mig lite piggare..
ledsen för den dåliga uppdateringen idag, vet inte vad jag ska skriva om riktigt : )

PUSS&GODNATT


ååh vill ha denna hårfärgen i hela håret! mitt hår är typ b000ring nu..
 

Av alexandra wiker - 10 augusti 2010 22:30

               

ååh vad jag längtar tills jag får min lön!!!
vill ha den nu : (

Av alexandra wiker - 10 augusti 2010 22:18

jag visste absolut inte att BIKBOK hade en egen hemsida!
haha fränt!
ska kolla läget där nu.. får se om jag hittar något, visar det här sen isåfall ; )

Av alexandra wiker - 10 augusti 2010 22:00

                                          I listen to our favorite song
                                              Playing on the radio    
                    Hear the DJ say loves a game of
easy come and easy go.

    


                                               every rose has it's thorn




Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards