tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 10 augusti 2010 20:04

feber, hosta, förkyld..
kan det bli bättre?
nej det kan bara bli sämre
: (

hatar att vara sjuk för jag brukar aldrig vara det, när jag blir sjuk så blir jag sjuk
jävla SKIT!
sitter här med min lugna playlist och deppar.... BLÄÄÄÄÄÄÄÄ
aja får väl hoppas att jag blir frisk snart, vill ju vara ute..
vi börjar ju skolan snart också. aja!!!!

LUGNA LÅÅÅÅTAR BY ALÄLÄXX
spotify playlist-


 

Av alexandra wiker - 10 augusti 2010 11:49

hejhej alla.
sitter hemma hos hanna just nu, sov här inatt.

vi var ju ute igår, roligt det!
hahah också var vi vid systembolaget här i forshaga också kom jocke och jr och sladdade runt ett träd då gick larmet inne på systembolaget... great(y) haha
och jävlar vad vi sprang därifrån, alla satte sig i sina bilar och åkte så stog vi vid folkets hus istället : )
där hände det inte så mycket, mest pratade och sånt..
haha också tänkte jr och jocke slänga bak mig i jrs flak som har tak, haah det rimma.... aja men som tur var gjorde dom inte det. hihi

men sen så åkte jag och hanna hem för vi var trötta, så vi fick skjuts hem av jocke (y). han skulle med och äta fast han orkade inte så han åkte hem istället.

jag och hanna var vakna till ungefär halv 4 tror jag, jävlvar va trötta vi var..
jag kunde inte somna heller p.g.a min jävla nackfan... uuusch!!
blivit förkyld har jag också, haha jag som aldrig är sjuk liksom :s.

       
hahaha hittade lite snygga bilder på hannas dator HAHAHAHA fina!  <3  

Av alexandra wiker - 9 augusti 2010 18:05

cyklar in till forshaga nu med hanna!
vi ska troligtvis äta pizza.
pussciaoo.

  
 

Av alexandra wiker - 9 augusti 2010 16:00

                         
               

Av alexandra wiker - 9 augusti 2010 13:40

eller ja, vet inte om jag kan säga godmorgon eftersom att jag vaknade upp och hade ont i halsen...
buhu..
moster som smittat mig säkert. aja!
går väl över snart i guess : )

idag.
vet jag inte vad jag ska göra!
har absolut ingenting att göra, men ut ska jag iallafall..
ska bli nice det, får väl se vem jag drar ut med!
men nu ska jag göra något vettigt.. ehe..
typ
pusshej <3

haha jag och syrran på hennes kalajs i mars tror jag, snyggt! xD
  

Av alexandra wiker - 9 augusti 2010 03:05

häjhäj,
kom nyss hem. drog ut med jocke och jr förut.
vi drog till mcdonalds och dom åt där
haha feta :D
vi satt där inne och pratade en liten stund.. sen när vi skulle dra satt det några utlänningar i två bilar och sov :s ööh... HAHA..
sladdade lite i en rondell gjorde vi också, så himla roligt!!
men sen så åkte vi hem, jag och jocke åkte och kollade i forshaga men var absolut zero folk ute! döötrist.
sen frågade jocke om jag ville köra kingcaben. så ja jag prövade.
fan va nice! gick bra också, haha skolans parkering (y)

och nu ska jag sova iallafall tror jag, höhö
puss och godnatt.
sov gott <3



haha bild från klassresan på mig, hade nyss färgat håret. jävla mörkt det var!
hahahaha på bilden satt jag i mitten av alla flottar och sa åt andra vad dom skulle göra.. hehe...heeee!   
 

:(

Av alexandra wiker - 8 augusti 2010 23:23

sommaren kommer ju aldrig tillbaka!
vill bada och sola och äta glass ju....
bläää


 

Av alexandra wiker - 8 augusti 2010 20:25

så nu drar jag ner och rensar kantarellerna sen steker med salt och peppar.
MUMS!

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards