tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 8 augusti 2010 19:30

min söta katt bamse bubben<3

 

 

Av alexandra wiker - 8 augusti 2010 18:45

hittade ju som sagt lite kantareller förut.
picspicspics.
bildbomd här på bloggen idag känns det som, haha!

 

juste, tog bilder på min katt också.. dom lägger jag nog upp senare!   

Av alexandra wiker - 8 augusti 2010 18:24

    

 
     

blev dock inte så bra kvalitét här på bloggen... : (

här är iallafall min favorit bild av alla!
fin va? (a)

   

Av alexandra wiker - 8 augusti 2010 18:15

 
detta blev dagens!
allt är från gina tricot :
)


( bilden jag la in i förra inlägget hade jag på mig en annan tröja jag tänkte ta först men inte orkade! typ. ) 

Av alexandra wiker - 8 augusti 2010 17:43

idag vaknade jag runt 11 och duschade och fixade mig lite.
åt sen mat sen drog jag till edsvalla på kalas hos min kusin gabriel som fyller 3! : )
massa kakor och glass och roliga prat blev det där borta.
haha och min andra kusin, linus, skulle cykla nerför en lång backe utanför huset typ..
också glömde han bromsa HAAH så han körde rakt in i ett elskåp utan skor och hjälm!
stackars pojk.. : (

iallafall på vägen hem hittade jag massor av kantareller!
stora var dom, blir att steka dom sen med lite salt och peppar (y) great det.
tog massa bilder förut också på blommor b.l.a ... lägger in några bra här sen!

pusspuss!


 

Av alexandra wiker - 7 augusti 2010 22:13

2,

here i come ! :)

Av alexandra wiker - 7 augusti 2010 21:50

gud vilken bra film måste jag säga : )


såg nyss klart på stomp the yard!
urgrym film (y)
älska dans filmer dom är så himla bra!

ska snart se stomp the yard 2 också, great great det!
ska gå ner och kolla nu om det finns något jag kan knapra på till filmen,
pusspuss!

 

 

Av alexandra wiker - 7 augusti 2010 16:25

yaaaaho!


nyss kommit hem från en väldigt väldigt rolig tripp till kristinehamn!
var där med hanna,oscar och äle.

och vi åkte... GOKART.
o-m-g va roligt det var! jävlar vad jag skrattade asså shit! hahha : )


120 kr - 9 minuter
han åka 10 varv tror jag, rätt stor bana där ändå!
fick rätt dåliga tider... men var faktiskt första gången i mitt liv som jag åkte!
roligt var det, och var så jävla nära på att snurra runt en gång haha..
behövde inte ens betala själv (y) gjorde hannas pappa, haha schysst han! : )

jag hade en grön gokart med nummret 12. grööööön <3
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards