tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 5 augusti 2010 23:12

haha lite roligt!
frågade vem alexandra var.
såhär blev svaret :

Alexandra är vad man här på 118 000 kallar för PANGBRUTTA, en 10-poängare helt enkelt! Hon är inte bara snygg, söt och sexig, hon har även alla paddlarna i vattnet vilket inte är den vanligaste kombinationen. Den kille som någong gång lyckas få hålla hennes hand skall skatta sig lycklig! Vi tror att denna gudinna en dag kommer att bli något mycket stort här i livet och tjäna massor med stålars! Mvh 118 800.

  

Av alexandra wiker - 5 augusti 2010 22:31

får inte gå ut under helgen... LOL.
får väl gå ut på natten istället.
aja, var hos grannen förut när det regna och hade sig, blev att äta grillat (y)
grillade under tack men men! mysigt iallafall och söta torres och izor var ju där!
blev hem sen, och nu har jag kollat 1 avsnitt av prison break.. börjar bli lite smådrygt..
men nu ska jag fortsätta lyssna på every rose has it's thorn! <3

det bara regnar och regnar,jävla sverige! fast jag älskart ändå..
 

Av alexandra wiker - 5 augusti 2010 17:57

nu ska ja duscha,
tralalalaa!


Av alexandra wiker - 5 augusti 2010 16:22

seriöst våran dusch hemma funkar inte och jag är jättejätte ledsen :' (
.... får se om jag överlever dagen, eller om jag går till grannen och duschar!


HAHA fan va fail..

Av alexandra wiker - 5 augusti 2010 14:13

Den är jag:

[x] Har ett smeknamn
[/] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[x] Kan spara pengar länge - bara om jag verkligen måste haha!
[x] Har alltid haft vänner
[x] Har gått på simskola
[ ] Har bra ordning på mina grejjer .
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[] Gillar att sporta

SUMMA: 8.5

Utseende:

[x] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[x] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful
[x] Är lång
[ ] Jag bär alltid mode
[x] Har blandfärg på ögonen
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[x] Jag har färgat hår just nu
[] Jag har min vanliga hårfärg just nu

SUMMA: 7

Förhållanden:

[ ] Jag har kille/tjej
[ ] Jag är gift
[ ] Jag är kär
[ ] Någon är kär i mig - vet inte?
[ ] På G med någon


SUMMA: 0 HAHa

Övrigt:

[x] Jag har fler än 5 bästa vänner
[x] Jag har mobil
[ ] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[ ] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger
[x] Jag har dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[ ] Namngivit en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

SUMMA: 7

TOTAL SUMMA: 21

0- 16, Du är onormal!
16- 22, Du är normal
22- 34 Du är ball!
34-38, Du är blajjig

Av alexandra wiker - 5 augusti 2010 13:36

här sitter jag och lyssnar just nu på

And now I hear you found somebody new
And that I never meant that much to you
To hear that tears me up inside
And to see you cuts me like a knife


miley cyrus - every rose has it's thorn


så himla bra är den!!!
idag blir det antagligen att vara hemma...
fyfan kan inte duscha hemma förrens imorgon! : (
sad story but true..
får åka till mormor och duscha (y) haha!
men iallafall så försöker jag hitta lite ny musik som är bra.
är så himla sämst på att hitta nya låtar men jag lyssnar på bra låtar istället typ..
öh..
såg 17 again lite förut, haha klockren movie! bra den faktiskt.
och zac efron är ju lite snygg...
haha aja nu ska jag fortsätta leta musik!
puss


 

Av alexandra wiker - 5 augusti 2010 01:20

kom nyss hem...
fyfan vad mörkt det var att gå hem! : (
skit läskigt... jag är ju asmörkrädd haha!
aja tog följe med malin halva vägen så det är nice.




idag iallafall började det med att jag åkte och spelade minigolf med mamma,syrran och amilia som är min systers kompis!
vi hade det kul, det började regna och vi gick under tak, det slutade. vi gick ut och spelade igen, det började... å det slutade.
haha jävla regn vettu!

efter vi spelat nästan alla banor åkte vi till herrhagen och lämnade av amilia.
sen drog vi till maxi och handlade lite grejjer!
blev att åka hem och laga en sallad, gott var det.
efter det gick jag ut, mötte först hanna och sara, sen idapidapäron som fyllde år idag/igår, klockan är ju 01.20 så ja vet inte riktigt hehe!

grattis på den lilla flickan som håller på att bli en stor tjej!


ute hände det grejer, vi träffade massa folk.
jag träffade emelie andersson!!!! inte träffat henne på år och dar kändes det som..
haha, träffade även på ett mongo kallat jocke som var lite tjock om benen... : )
hade massa många bra pratstunder med folk, (y) gött det!
men sen blev det att gå hem, skulle varit hemma 11 kom hem 1 :$ heheheeh.
hoppas inte mamma blev sur!
vilket hon säkert blev.. men aja.. sånt är livet vah?

nu tänkte jag iallfall gå och lägga mig tror jag, rätt så trött!
hade suuuuuuuuuuperduper fart i benen påvägen hem, jävlar tror jag gick 1.5km på 5-6 min, ( snabbt när det gäller mig )
känns i benen nu att jag gick så förbannat snabbt!
haha har kommit på att jag svär mycket... inge bra detta..
men aja nu ska jag soooooova! gud så gött.
puss på er alla så hörs vi imorgon eller något då jag troligtvis ska va med malin!
pussupss, nattinatti!
<3

emelajjs tralla!
 

Av alexandra wiker - 4 augusti 2010 02:02

jag är trött

hejdå!

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards