tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 3 augusti 2010 18:21

nä, blev ingen bra uppdatering idag sorry!
bara tagit det lugnt dom senaste dagarna så därav denna uppdatering här dock..
kanske går ut ikväll... hmm.
vet inte riktigt,
men nu ska jag ilallafall gå ner och se om det finns något att äta.
puss!





Aaron Zigman – Steve's Theme


åååååh! så bra pianolåt <3

Av alexandra wiker - 3 augusti 2010 02:33

blir bättre uppdatering imorgon, inte haft orken idag känner jag... : )
och nu ska jag sova,
godnatt&sovgott.
puss



ja vill ha en telefon med knappsats :(...
 

Av alexandra wiker - 2 augusti 2010 21:40

tjenamors!

hehe väldigt seg uppdatering här idag!
har varit nere hela dagen, inte varit uppe på rummet på hela dagen typ!! :o
känns lite konstigt men aja suttit nere vid datorn och spelat på king.se. hihi roligt ju!
fick massa juveler osv, ingen vet vad det är men skitsamma..

skulle varit med sanne idag, men blev lite försent så det får vi ta någon annan dag! : )


ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, kolla på lite film och sånt tror jag.
orkade inte gå ut idag heller, men imorgon blir det troligtvis ut!
men vi hörs väl sen kanske, sorry igen för den sugiga uppdateringen.
puss!




 
sometimes I just wanna melt into the ground,
and be invisible for a while
..

Av alexandra wiker - 1 augusti 2010 22:16

alltså...


vad försökte alexandra ''kissie'' nilsson med när hon gjorde sin låt ''success''
inte blir den någon succe iallfall.
ärligt den SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER!




hahaha skrattirriterande verkligen!!!!!!!

Av alexandra wiker - 1 augusti 2010 21:59

har nyss kollat klart,
o-m-g vilken bra film fyfan!!!
alltså.. nej gud va bra den var.
allt var så bra med filmen!
den skulle varit längre men...

helt underbar film,verkligen.
 

Av alexandra wiker - 1 augusti 2010 19:55

nu ska jag äntligen kolla på the last song!
jiiippie!
återkommer senare.
pösseeen

Av alexandra wiker - 1 augusti 2010 16:26

Linnea larsson skrev att filmen the last song var über ungefär,
däääärför måste jag se den nu!!!!
hoppas den är lika bra som du sa nu linnea  

var ute i solen lite förut också, !
göttans var det. hoppas på sol imorgon.
pusshej


känner att jag ska dra mig till ängebäck snart
inte idag men
vill ha jordgubbisar juu! : )
 

Av alexandra wiker - 1 augusti 2010 14:04

hejsanhejsan!


gick upp för cirka 1 timme sen kanske, tog mig en skål flingor och kollade på Jersey shore på mtv, rätt nice program. ( vet inte varför men :s )
haha aja!
sitter nu här och funderar på vad jag ska göra idag...
kanske ska vara hemma? har varit ute i stort sett varje dag sen jag slutade sommarjobba, hehehe.
men det är ju kul dock!

äh, har inget att göra.
här är lite musiiiik!










Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards