tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 1 augusti 2010 01:41

att sova!
längtar tills att få blunda och bara sova, vet inte hur trött jag är..
känner mig helt borta :s...
bäst att jag går och lägger mig nu!
då blir det varmt och mysigt under täcket och svalt och skönt i luften,
så gillar jag det (y)
puss och godnatt allesammans <3

 

Av alexandra wiker - 1 augusti 2010 00:52

 

Av alexandra wiker - 1 augusti 2010 00:35


detta är tröjan jag köpte för några dagar sen från ginatricot, 199:-

lite andra saker från gina!

funderar på att skaffa mig ett par sånna här byxor till min baseball tröja jag har!

fint armband!




gina tricot har ju inte precis ett jätte stort urval av kläder!
men jag själv brukar alltid hitta något ..

die

Av alexandra wiker - 1 augusti 2010 00:18

bröstfixering
-.-'''''''


usch


som sagt det finns folk till ALLT.

Av alexandra wiker - 1 augusti 2010 00:04

nu är jag hemma, varit ute med trevligt folk i forshaga.
vi gjorde väl inte så mycket som vanligt...
man gör i stort sett ingenting i den här byhålan haha!

men man har kul ändå om man har trevligt folk runt sig!
vilket jag hade, nice det.
fast jag gillar inte folk som petas... : (

badade gjorde några knäppgökar också ( viktor,david,wille,petra ) hahahah
det finns folk till allt.. 

men nu är jag här hemma framför datorn och vet inte riktigt vad jag ska göra..
fick skjuts hem av petra också förresten, skön tjej hon!

nae, har endel filmer på datan.
kanske ska starta en?
hmmm. det märks.
pusss!


men tja skitig spegel.se!
 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards