tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 7 augusti 2010 04:17

tjenatjena, kom nyss hem från forshaga.
gick ut förut vid halv 2 och träffade malin och linnea : )
sen åkte dom hem då var jag med petra och folk, sköjjigt var det!
och jämt nyss kom jag hit då som sagt, fick skjuts hem också slapp gå (y)!

imorgon får jag heller inte gå ut..men får väl se vad som händer.
känns inte så värt att gå ut så sent, förutom idag då det hade ju varit torgny melins i parken så varit massa folk ute liksom!. höhö.
aja strax ska jag väl sova i guess, lite trött.. eller ja övertrött hahahaha
gud vad jag och petra skrattade! lol xD

men puss och godnatt typ då : )
hörs imorgon



ursnygga alex evans <3
 

Av alexandra wiker - 6 augusti 2010 20:12

gud vilken underbar film the notebook är.
helt fantastisk, verkligen.
och noah är så snygg som ung gash....
åååh va bra den var alltså
:' )

                                    


 

Av alexandra wiker - 6 augusti 2010 18:03

nu ska jag kolla på the notebook.
vi höööres! härrå.

Av alexandra wiker - 6 augusti 2010 17:15

en skiva med massa gamla bilder tagna med min rosa nikon coolpix <3333
 
ååh vad jag älskade den kameran!
tills jag tappade den i golvet och det gick inte att laga den : ( buhu...
tänkte iallafall slänga in lite bilder tagna med kameran.
ENJOY! ( or not )

1:a bilden är för 2 år sen när jag och malin fridell var i filipstad hos hennes mormor.
vi gick och köpte glass ( sviiiindyr ) och satte oss på en brygga på en bänk.
där var det massa ankor och dom gillade glass haha, vi gav dom glass och jävlar vad nära dom kom, vi kunde typ mata dom ur händerna!
 
haha var jätte nöjd med domhär flugbrillorna jag köpt!
 

min galna mormor hemma hos oss när morbror henrik var här också och vi var ute och grillade. helt crazy grandma asså!
 


var och hälsade på en av våra kattungar som flyttat ifrån oss!
dom hade små små små kycklingar hemma! så söta kommer ihåg vi satt och höll i dom : ) våran kattunge som un är stor heter Mira : )
 

jag och hanna brukade vara vid ett dagis, stängt på sommaren är det och då satt vi där och åt choklad och drack dricka (y)
 


detta var vad som gällde under sommaren, gottit!
 

var och tältade i Döle med emelie,linnea,malin,rickard.
så jävla roligt hade vi! träffade även på tyskar som var typ fågelskådare eller något...
vi pratade med dom och dom kom över till våran sida typ och vi var tvungna att prata engelska, emelie tyckte inte att dom var snygga alls..
så hon skulle säga att dom var fula, fast på svenska eftersom dom inte förstod svenska.. men istället säger hon youre ugly. HAAHHAHA gud vad vi garvade!
dom förstod ju precis vad vi sa på engelska då.. tror dom blev lite ledsna.. hähä
 

åkte till petrus många många gånger och käkade glass!
 

cyklade till älven och gick ner och satte sig med fötterna i vattnet.
härligt härligt!
 

åkte ut med båten mååånga gånger, bilden är tagen på vänern.
älskar att åka båt och sen stanna och bada och sola! <3
 


jag och malin wiker ( fridell ) bakade svampig kaka..
den blev lika platt som plåten... vi glömde bakpulver tror ja. haha
 


min mobil var faktiskt hel en gång i tiden.... r.i.p
 

åkte till liseberg med malin sundholm med mina rosa skor! : )


haha hittade en gubbliknande grej på vägen. lite roligt :D
 

min söta lilla kusin gabriel som har växt upp och fyller 3 den 26 augusti tror jag : )
   


var på mallis för 2 år sen. vet inte hur kul och skönt det var!
var också min första utlandsresa!
 

direkt när jag kom hem från mallorca träffade jag fanny och malin.
vi var vid skivedsskolan och filmade och tog massa roliga kort!
 såhimla rolig kväll det var <3
 

jag och malin tog många snygga kort! haha
 

jo men den här snygga får bli den sista bilden! HAHAHAAH
tog en bild från varje mapp nämligen, jävlar så bilder := )
 

Av alexandra wiker - 6 augusti 2010 15:04

ska snart få börja övningsköra!
äääääntligen säger jag bara.
ska bli så jävla roligt : )

 

Av alexandra wiker - 6 augusti 2010 13:06

godmorgon.
satt mig nyss här vid datorn efter att kollat på desperate housewives.
bra program det (y)


tror jag ska ta och kolla på the notebook snart!
har inte sett den och folk säger ju den är jätte bra så jag tänkte kika lite på den : )

ska väl vara hemma idag också i guess.. när det är grejer i parken och allt. fan da.

aja, om någon är ute efter 12 typ kan ni väl smsa.
men vi hörs sen da!
pösshaj.


 


Av alexandra wiker - 6 augusti 2010 00:43

men tror faktiskt jag ska slagga nu ( haha slagga låter så roligt )
imorn ska jag va hemma, går kanske ut senare men märks väl vad som händer.
så vi hörs antagligen imorgon.


puss&godnatt med er, sov gott.


hejsnygg.
 

Av alexandra wiker - 5 augusti 2010 23:32

känner mig boring..

öh.



 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards