tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 15 augusti 2010 14:01

  

kollar på Hogan knows best nu på MTV.
är ju en så kallad weekend med bara det programmet, eller ja mycket av det iallafall!
roligt och bra tycker jag det är : )

godmorgon kanske jag skulle skrivit innan jag skrivit allt det här men iallafall jag vaknade runt 11 ( som vanligt ) gick ner och tog mig en smörgås med skagenröra och ett glas mjölk till. gott!
vet inte vad jag ska göra idag riktigt..
får väl se om jag går ut eller om jag stannar hemma.
känner mig lite febrig.. : (

juste min outfit jag la in igår.. jag hade inte på mig det igår, haha jag bytte precis innan jag skulle ut! men kan slänga in bild sen vad jag hade på mig..

nu ska jag fortsätta kolla på Hogan knows best.
Puss!

Av alexandra wiker - 14 augusti 2010 18:31

nu har jag duschat och ska fixa mig sen bär det utav med hanna på min kära moped!
ni får ha det så gott folks, puss : )  

outfit,
rött linne - västkusten
grönt linne - gina
jeans - gina

 

hörs senare då!

Av alexandra wiker - 14 augusti 2010 15:51

tänkte baka en banankladdkaka förut jag.. men det gick ju som det gick när jag skulle ha strösocker, skulle ha 3 dl hade bara 2 dl.. haha komiskt.

får väl ta och baka det någon annan dag!
snart ska jag iallafall duscha och sen ut tror jag.
blir nice det.

nu ska jag läsa lite bloggar.
puss! :

    

Av alexandra wiker - 14 augusti 2010 13:03

så nu drar jag ut och klipper gräs! får väl lite pengar också antagligen.
haha ha det gött! 



 

Av alexandra wiker - 14 augusti 2010 11:26

här sitter jag vid laptopen framför tvn med mamma och kollar på ASPCA på animal planet. det handlar om när dom räddar djur och sånt : )

tänkte bara skriva ett snabbt inlägg för jag vet inte när jag kommer skriva sen!
pusspuss

hade ingen annan bild att lägga ut! wiehooo
  

Av alexandra wiker - 14 augusti 2010 03:41

somnade i soffan, härligt härligt! not.
fan va trött jag är orkar knappt skriva detta haha :P
men nu ska aj sova så ni får soav så gott pusspuss på er alihopaa orkar nite med någon bld till detta inlägg:) <33 

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 23:14

     

vet inte riktigt hur länge jag velat ha BRUNA ögon, jag tycker det är skitsnyggt och gulligt på något sätt! : )  
får väl ta och köpa mig ett par bruna linser eller något och pröva liksom :

Av alexandra wiker - 13 augusti 2010 22:42

ibland förstår jag mig verkligen inte på kärlek..

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards