tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 20 augusti 2010 12:34

jag har ju två garderober i mitt rum, en på varje sida av en vägg.
rensade nämligen ur dom i förrgår och hittade kort på mamma och pappa från yngre dagar.. lite kul att se faktiskt!

     

det här är skolkort på dom från när dom gick på nobelgymnasiet!
 

Av alexandra wiker - 20 augusti 2010 12:20

  

vaknade av en mardröm idag, bläää..
gick ner och såg att jag var själv hemma också, skönt det.
blev att ta en snickarmacka och ett glas multivitaminjuice och kolla på top model 4!
men det är slut nu så vet inte vad jag ska göra riktigt...
märks väl!
puss : )  

Av alexandra wiker - 20 augusti 2010 00:48

jo hallå där!
här sitter jag i mitt nymöblerade rum, blev helt fail men orkar seriöst inte bry mig just nu..hanna var en ängel iallafall och hjälpte mig! hon som blev hjärnan bakom allt. fan smart den tjejen (y).


efter stök&bök i mitt rum blev det duscha och sen dra till träffen.
hann inte vara där så länge, men träffade massa skönt folk som man inte sett på ett tag!
well, det stängde vid 21.15 brukar stänga 22.00 tror jag om inte halv!
men men sånt är livet eller vad säger man!


jo som sagt det stängde ju då så vi var tvungna att dra därifrån, ut därifrån.. men hur som helst, träffade ju på malin och rickard där.
så jag, malin, rickard, hanna.r, hanna.c, elin och fanny drog till mcdonalds bara för vi var hungriga.
rolig väg dit måste jag säga! HAHA
först körde vi en sånglek.. vi sjunger ju grymt... haha
men sen så körde vi typ '' jag ser'' också säger man vad man ser. rätt roligt faktiskt.
sen var det ju vägen till mcdonalds som gick lite kringelkrangligt...
vi åkte någon väg ELIN sa var bra, ah visst tänkte väl vi.. vi hamnar på en väg man bara får köra vänstersväng men vi ska köra åt höger.
aja men då om man heter elin säger man till den som kör att man gör en fuling och kör på cykelvägen bakom en cyklist. duktigt duktigt! fan vad vi skrattade..
men sen framme på mcdonalds så beställde vi och sånt.. jag väntade och väntade..
gick dit och dom hade glömt min hamburgare, fyfan va lågt ! : (
fast jag fick en glass med chokladsås på så... hähähäh 





och nu börjar detta inlägg bli förjävligt långt så kanske ska runda av lite och säga godnatt...? 
hörs väl imorgon antar jag.. om jag överlever så att säga.
stör mig så på min farsa som beter sig som en barnunge, alltså 5 minuter innan 23.00 skriver han - du ska vara hemma 23.00 prick!
jasså du säger det nu du? tror du jag har någon jävla raket i arslet eller?
( ursäkta språket men blir så irriterad på honom )  
och sen skriver han att jag är otrevlig, nej det är jag inte för det är han som sitter och skriver svordommar till mig. alltså jävla b*******.
nu har jag inget mer att säga.
GODNATT SÖTNOSAR! puss. 


 
ibland skiter man bara i att svänga i kurvorna,

 



man kör istället rakt och ser vart den krokiga vägen leder.

 



oftast leder den till något dåligt, men ibland kan det faktiskt leda till något bra.

 



jag körde rakt på helt fel kurva,
vägen var den krokigaste väg jag åkt och jag fann ingen bra slut alls. 

Av alexandra wiker - 19 augusti 2010 18:27

träffen är ju förf*n öppet idag! woho första gången sen sommarlovet, dit blir det att dra med hanna höna då! härligt värre, nyss duschat och så.. så ska väl fixa mig lite sen drar vi.

höörs sen då jao . pöss! : )  

jag och hanna a.k.a moppeligan,...
   

Av alexandra wiker - 19 augusti 2010 15:37

sitter just nu med hanna hemma hos mig, hon äter haha  : )
kollar på phineas och ferb, nice!!
igår var vi ute , kom hem vid 4 ungefär. roligt hade vi det.
kan berätta mera sen : )

nu ska jag fortsätta kolla på tv, pusspussssss!!

ingen bild just nu, kan lägga in lite senare maybe.
hörs da.

Av alexandra wiker - 18 augusti 2010 19:17

hehe hajsan! : )
varit lite busy idag med mitt rum så har inte ens suttit vid datorn.
har städat ur två garderober sen har jag funderat på hur jag ska ha rummet ... och det går verkligen inte ihop!!
aja, men snart ska jag käka och sen blir det ut med hanna!
skojjsigt det.
får väl se var kvällen bär av.

men hörs da, pusspuss!

sneelhest... 

   

Av alexandra wiker - 17 augusti 2010 22:08

tänkte att jag skulle kika in på ginas hemsida, så jag gjorde det och såg dom fått in lite nya kläder! alltid roligt : )
linnena och t-shirten med australiens flagga är grymma!

             

Av alexandra wiker - 17 augusti 2010 18:23

haha måste se denna asså! verkar ju helt gryyyym.
kanske ska gå på bio med någon? hmm skulle vara nice inte varit på bio på evigheter :o får se om jag tvingar med mig någon! ; )  

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards