tjalex

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

hejhejhemsktmyckethej

Av alexandra wiker - 20 augusti 2010 00:48

jo hallå där!
här sitter jag i mitt nymöblerade rum, blev helt fail men orkar seriöst inte bry mig just nu..hanna var en ängel iallafall och hjälpte mig! hon som blev hjärnan bakom allt. fan smart den tjejen (y).


efter stök&bök i mitt rum blev det duscha och sen dra till träffen.
hann inte vara där så länge, men träffade massa skönt folk som man inte sett på ett tag!
well, det stängde vid 21.15 brukar stänga 22.00 tror jag om inte halv!
men men sånt är livet eller vad säger man!


jo som sagt det stängde ju då så vi var tvungna att dra därifrån, ut därifrån.. men hur som helst, träffade ju på malin och rickard där.
så jag, malin, rickard, hanna.r, hanna.c, elin och fanny drog till mcdonalds bara för vi var hungriga.
rolig väg dit måste jag säga! HAHA
först körde vi en sånglek.. vi sjunger ju grymt... haha
men sen så körde vi typ '' jag ser'' också säger man vad man ser. rätt roligt faktiskt.
sen var det ju vägen till mcdonalds som gick lite kringelkrangligt...
vi åkte någon väg ELIN sa var bra, ah visst tänkte väl vi.. vi hamnar på en väg man bara får köra vänstersväng men vi ska köra åt höger.
aja men då om man heter elin säger man till den som kör att man gör en fuling och kör på cykelvägen bakom en cyklist. duktigt duktigt! fan vad vi skrattade..
men sen framme på mcdonalds så beställde vi och sånt.. jag väntade och väntade..
gick dit och dom hade glömt min hamburgare, fyfan va lågt ! : (
fast jag fick en glass med chokladsås på så... hähähäh 





och nu börjar detta inlägg bli förjävligt långt så kanske ska runda av lite och säga godnatt...? 
hörs väl imorgon antar jag.. om jag överlever så att säga.
stör mig så på min farsa som beter sig som en barnunge, alltså 5 minuter innan 23.00 skriver han - du ska vara hemma 23.00 prick!
jasså du säger det nu du? tror du jag har någon jävla raket i arslet eller?
( ursäkta språket men blir så irriterad på honom )  
och sen skriver han att jag är otrevlig, nej det är jag inte för det är han som sitter och skriver svordommar till mig. alltså jävla b*******.
nu har jag inget mer att säga.
GODNATT SÖTNOSAR! puss. 


 
ibland skiter man bara i att svänga i kurvorna,

 



man kör istället rakt och ser vart den krokiga vägen leder.

 



oftast leder den till något dåligt, men ibland kan det faktiskt leda till något bra.

 



jag körde rakt på helt fel kurva,
vägen var den krokigaste väg jag åkt och jag fann ingen bra slut alls. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards