tjalex

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexandra wiker - 21 augusti 2010 21:19

  
ska snart starta denna film och glo på! verkade lite småbra.. :

Av alexandra wiker - 21 augusti 2010 19:56

gick upp vid 9 idag, duschade och fixade mig blev därefter uppplockad av linnea och hennes pappa : )
vi åkte och hämta malin och sofie också.
sen blev det att dra till stället där festen skulle vara eller vad man ska kalla det.
i början var det rätt lite folk men började arta sig senare! trevligt var det där.
dom drack och körde lekar, kul att kolla på faktiskt haha!
och en person där tyckte att funktionärerna också skulle ha sprit, så han gick in och blandade en drink som vi fick dela på, schysst kille (y) 
mja lite tråkigt blev det så vi bad malins pappa hämta oss, åkte hem och nu sitter jag här.. får inte gå ut heller annars hade jag åkt med fanny till träffen ju!..

aja! imorn ska jag antagligen till stan med mamma, får se om jag hittar något kul : )  
 
lite bilder från dagen därborta.

linnea 
   
malin
  sofie

vattenballongiisar :D
     
ballooon
 simma efter en öl med en ledtråd på (y)



.


söt låt!
Tayong – Still Missing You

Av alexandra wiker - 20 augusti 2010 23:40

nu ska jag gå ner och borsta tänderna sen lägga mig i min underbara säng!
åh jag vet inte varför men känns som jag sover skönare nu när jag flyttat sängen..
förutom att jag vaknade av en mardröm men men.
vi hörs väl senare på dagen imorgon då kanske. kommer nog vara borta hela dagen!
puss så länge så hörs vi.

hejdå! 

gillar den här bilden.. inget speciellt med den men men ! : )
   

Av alexandra wiker - 20 augusti 2010 22:42

skolan börjar om några dagar, försökte få fram mitt schema och det gick väl bra!
vet dock inte om det är rätt men man kan ju alltid hoppas, jätte softa tider ju...
nervös blev jag också, jag vet ju inte vart lektionssalarna är eller någonting!
haha hoppas jag får någon snäll i min klass som hjälper mig hitta, eller att vi tappar bort oss tillsammans så jag slipper vara själv åtminstone.. hihi
ska bli kul som f*n och börja skolan faktiskt! även fast jag är nervös men ändå...
åååh!! :

   

Av alexandra wiker - 20 augusti 2010 16:29

för imorgon ska jag hjälpa till på en festival med några kompisar, ska bli roligt!
får väl se vad som händer därborta :

såg på one tree hill förut och målade fransk manikyr på mig själv, inte lätt inte! haha
aja nu ska jag väl fråga om jag får gå ut så jag kan få prata lite med linnea och så!
men vi hörs.
puss!

lite snygg.
   

Av alexandra wiker - 20 augusti 2010 14:44

seriöst... skulle ju inte sitta fel med piercing nu.
fan va grymt snyggt det är. 

lite fail bild, men ändå... :
   

börjar bli hungrig också... öh vad ska jag äta? ingen hemma förutom brorsan ju..
haha puss. 

Av alexandra wiker - 20 augusti 2010 13:58

onlyleelex
onlyleelex
onlyleelex


 
until the day I die, I spill my heart for you..

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards