tjalex

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Hos Hanna!

Av alexandra wiker - 10 augusti 2010 11:49

hejhej alla.
sitter hemma hos hanna just nu, sov här inatt.

vi var ju ute igår, roligt det!
hahah också var vi vid systembolaget här i forshaga också kom jocke och jr och sladdade runt ett träd då gick larmet inne på systembolaget... great(y) haha
och jävlar vad vi sprang därifrån, alla satte sig i sina bilar och åkte så stog vi vid folkets hus istället : )
där hände det inte så mycket, mest pratade och sånt..
haha också tänkte jr och jocke slänga bak mig i jrs flak som har tak, haah det rimma.... aja men som tur var gjorde dom inte det. hihi

men sen så åkte jag och hanna hem för vi var trötta, så vi fick skjuts hem av jocke (y). han skulle med och äta fast han orkade inte så han åkte hem istället.

jag och hanna var vakna till ungefär halv 4 tror jag, jävlvar va trötta vi var..
jag kunde inte somna heller p.g.a min jävla nackfan... uuusch!!
blivit förkyld har jag också, haha jag som aldrig är sjuk liksom :s.

       
hahaha hittade lite snygga bilder på hannas dator HAHAHAHA fina!  <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards