tjalex

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

cold as ice.

Av alexandra wiker - 24 augusti 2010 16:40

fysatan i gatan vad det är kallllllt!
känner mig som en istapp.. haha 
mjo men kan ju vara för att jag stog med malin och väntade på bussen i en kvart i spöregn och blåst!
tråkigt att bussen var sen..
 

efter skolan blev det att dra med malin och äta lite! åååh så gott det var när man inte ätit något på hela dagen! : ) 

haha när vi satt i vårat klassrum, våran EL klass alltså.. min klass heter EC1B.
jaja men iallafall så satt vi där inne jag och malin, och dom pratade och pratade och folk kollade in och stog rent ut sagt och stirrade in... asså? HAAH jag och malin skrattade så jävla mycket åt allihoppa.... såg helt dumt ut. stack fram ett huvud liksom, HÄHÄ

nu ska jag ner och laga tacopaj, mamma tvingar mig..
puss!

 
 
okej va med på kort nu da!... aah..här står vi och ska åka buss..

ASGARV!!!!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards