tjalex

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

minmaliiin :D

Av alexandra wiker - 12 augusti 2010 16:06

nu ska jag ta och duscha sen drar jag ut med bästa underbara malin fridell! : ) <3
vi ska vara och prata och träffa folk antar jag, malin du vet inte vilken bra kompis du är!! älskar diiiiig :D <3

ny bild da! :) haha vi måste ta nya bilder malinpalin <3
 

 
 
Nina

Nina

12 augusti 2010 16:29

Du, jag är glad om jag ens får uppåt 15 besökare vissa dagar. Jag är ingen expert på att skriva alla gånger, men jag gör så gott jag kan. Allt jag skriver har ingen betydelse alla gånger. Häng inte upp dig på siffror på besökare, utan skriv av dig för nöjes skull o fortsätt som du gör idag. ;)

http://www.rosentjejen.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

12 augusti 2010 16:54

Jag kan oxå hänga upp mig på besökare ibland, en dag fick jag runt 80 besökare, men sen de andra dagarna efteråt så fick jag runt 20 besökare, så det varierar.

http://www.rosentjejen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards