tjalex

Alla inlägg under juli 2010

Av alexandra wiker - 28 juli 2010 17:10

sorrysorry!
åkte som sagt till mormor i måndags och sov kvar där tills igår!
igår tog vi båten in till karlstad ( istället för bussen )
det var rätt mysigt! tog cirka 1h men ändå.
när vi var inne i stan så åt vi på burger king, sen kollade vi runt lite i stan och köpte lite saker.
mötte även upp mamma sen och då åkte jag med henne till bergvik, gillar inte stan så himla mycket... inte att gå med föräldrarna iallafall! hehehe
på bergvik hittade jag lite saker, kan lägga upp lite bilder snart!

igår iallafall när jag kom hem på kvällen så tänkte jag färga håret ( chokladbrun )
men dock orkade jag inte för klockan var väl 21.00 typ.
så jag åkte in till forshaga istället och träffade folk, det var treeeevligt!
sov över hos malin tills idag också, haha fan vad vi skrattade!! : )
och malin har en liten kissemjau hemma också som heter spott. ursöt!

snart iallafall tänkte jag färga håret och sen dra ut.
får väl se om det är någon ute!
men nu ska jag lägga in lite bilder på datorn som jag kan lägga in i bloggen.
pusshaaaaj!   

här skulle ju inte vara nått fel att bo med den båten och det huset!
omg säger jag, rätt rååååånice.
 

Av alexandra wiker - 26 juli 2010 00:12

häällåå.!
har kollat lite prison break nu på datorn.
har inte avsnitt 4 på datorn än vilket är jobbigt för avsnitt 3 slutade så jäkla spännande..
haha men iaf.. ska försöka hitta the fast and the furious tokyo drift också!
har sett den förut men filmerna är bra och det är snygga killar med så...  

idag/imorgon :s... eller vad man ska säga när klockan är över 12?
blir kanske att åka till mormor idag, fast vet inte riktigt än.
men var litet tag sen jag var hemma hos henne känns det som!
kanske blir att sova där någon natt eller två ,treevligt.

juste skulle ju skriva vad som hände igår, neej inte så mycket faktiskt.
var lite folk ute och sånt, vi snyrrade runt på snyrr grejerna vi har på skolan och fyfan vad jag ramla ... HAHA asgarv.... xD
kul iaf! xD

men nu ska jag sova

nattinattii!  

jag SKA färga håret mörkt snart igen... gillar inte att ha ljust hår haha
 

Av alexandra wiker - 25 juli 2010 17:03


hittade en bra låt ,


kollde nästan precis klart på 2 fast 2 furious också.
ääääälskar filmerna ååh måste se 3:an nu nu nu!
en regnig söndag passar filmdag jätte bra tycker jag.

jämt lite gött snygg paul walker är i filmen som brian!
 

Av alexandra wiker - 25 juli 2010 14:22

har ingen lust att blogga särskilt mycket idag...
kanske berättar om gårdagen senare.
pusstjaooo


btw såg fast and furious förut, gryyyymma filmer!
måste kolla 2 fast 2 furious nu.


 

Av alexandra wiker - 24 juli 2010 18:16

sticker till linnea nu, så vi hörs senare!
pösspössss

 
suddig bild!

Av alexandra wiker - 24 juli 2010 17:31

nu har jag iallafall duschat! gött det.
ska börjar göra mig ordning strax,
sen blir det väl att dra till självaste kiiingen
linnea larsson!


mitt hår börjar äntligen bli lite längre! wohoo
    
ingen bra kvalité här på bloggen...
( bilden är lite suddig! ) :DD

Av alexandra wiker - 24 juli 2010 16:16

jag skulle ju duscha! hahaha.
nu blir det absolutely duschaaaa! :D

Av alexandra wiker - 24 juli 2010 15:35

heejsan!
fick äääntligen sova ut idag, låg och drog mig i sängen tills halv 2 tror jag.
gött var det iallafall!


ska strax duscha sen blir det antagligen ut! får väl se vad man kan hitta på här i forshaga.. inte så mycket i guess?
men men det brukar ju vara lite folk ute så man får väl hänga med dom typ!

också sitter jag och stör mig och blir irriterad !!! : (
jag har ju sommarjobbat i 3 veckor nu och jag ska få min lön den 27 augusti (!!!!!!!!!!)
och det är ett bra jävla tag tills dess.
och jag vill ha pengarna innan sommarlovet är slut... därför det heter sommarjobb för man ska få pengarna INNAN sommarlovets slut aiiight ? ...
jaja jag tycker det är jävligt dåligt,
jag jobbade ju 2:a perioden och den är det mer än 1 månads väntetid innan lön och dom andra periodernas väntetid är typ 3 veckor.
bläää blir så irriterad bara...

nu ska jag nog ta och duscha!
puss, hörs nog efteråt.

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards