tjalex

Alla inlägg under juli 2010

Av alexandra wiker - 5 juli 2010 23:15

vem har prison break säsong 2 om inte jag? vavava?????
fan va göööött!   
nyss kollat 2 avsnitt, superduper spännande jue, fast kan inte kolla mera idag måste gå och lägga mig lite tidigare än vanligt, måste ju orka upp imorgon!
så nu säger jag godnatt & sov gott sötnosisar 

 

Av alexandra wiker - 5 juli 2010 21:43

imorgon direkt efter att jag sommarjobbat klart min dag så åker jag till charlottenberg!!!!!!!

för dom som inte vet vad det är så är det ett shoppingcentrum som ligger nära norge!


niiiiiiiiice


Av alexandra wiker - 5 juli 2010 20:57

 


nej nu vill jag ha sommarlov! vill inte jobba, fast ändå vill jag det..
vill ligga ute vid stranden och bara bada och sola, ha det gööööött!
men är ju i stort sett halva dagen i deje så... aja snart över som jag nämnde förut!
haha puss



Drink the poison lightly
Cuz' there are deeper and darker things than you
I know, cuz' I've been there too
I know it might seem frightening
To have the world fall apart right under your shoes
Trust me, you'll make it through


3OH!3 - I'm not the one

Av alexandra wiker - 5 juli 2010 20:51

jordgubbar och smält marabouuuu!

   

Av alexandra wiker - 5 juli 2010 18:17

första jobbdagen avklarad, känns väl sådär!
var förövrigt himla roligt, alla barn var jätte söta och snälla mot mig faktiskt
jobbade bara till 14.30 också. så tiderna är 8.30 - 14.30
chiiiill kan man säga om inte annat!

blev hämtad av pappa idag när jag slutat, åkte hem.
åt lite mat och sen åkte jag till affären med mamma och vi köpte jordgubbar,glass,grädde och choklad....

sen rensade mamma jordgubbarna och jag smälte choklad, gick det bra?
svar - nej!
brände hela jävla chokladfan, bra alex väldigt bra...
men fick ta det som var kvar av chokladen och göra igen och då lyckades jag.
doppa jordgubbar i marabou choklad = mumma!
prova det,
lovar det är jätte gott för dom som älskar choklad & jordgubbar


sitter och lyssnar på musik nu!
we no speak americano - yolanda be cool & dcup

men... vi hörs sen.

puss

 

Av alexandra wiker - 5 juli 2010 00:48

Sommarjobb imorgon!
godnatt allihopa,
pusspuss!


  why so serious br0 ?

Av alexandra wiker - 5 juli 2010 00:40

DÖÖÖÖR SNART!




GE MIG PRISON BREAK SÄSONG 2 OCH 3 OCH 4.


FAST NÄ, GE MIG ALLLLLLLLLLLLA!!!!!
     


 

hjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahj
ärta
hjärtahjärtahjärtahjärtahj
ärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärta
hjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärta
hjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärta
hjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärtahjärta

Av alexandra wiker - 5 juli 2010 00:15

                 

där är lite smått snygga bilder!
haha,  

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards