tjalex

Alla inlägg under juli 2010

Av alexandra wiker - 15 juli 2010 21:00

håller på att fixa lite med bloggen, blir lite ändringar och sånt.
tänkte även göra en ny header... får se vad det blir, nu ska jag fortsätta fixa så det inte blir så rörigt!

Av alexandra wiker - 15 juli 2010 20:33

att det blir fint väder imorgon!
för då ... tänker jag dra och bada.
ååh älskar att bada 

badade ju igår med hanna, riiiiktigt varmt är vattnet!
nästa gång vi badar ska vi ha liggmadrasser och ligga i sjön och må gött bestämde vi, blir säkert nice när det blir av!


fredag imorgon!!!!
det betyder att jag klarat av en till vecka på sommarjobbet. fyfasen vad snabbt det går då!  
så nästa vecka på fredagen kan jag pusta ut ordentligt och forstätta att njuta av sommarlovet! hoppas på bra väder också. höhö,

nu ska jag kolla på gone in 60 seconds!
hoppas den är bra.
puuuusss

 

var det mustang shelby gt500 som var med i filmen eller?!
 

Av alexandra wiker - 12 juli 2010 22:35

att sova!
som vanligt ska jag ju upp och jobba imorgon.
fast måndagen gick fort iväg och det är alltid den som är jobbigast!
( enligt mig själv )
ska bli skönt att sova, fick några extra timmar sömn framför tvn förut men ändå..

så jag säger väl godnatt till alla er som kan vara uppe hur länge ni vill för att ni inte sommarjobbar!!!!!
*snyyyft*

godnatt och sov gott!

puss&kram


 
lägger in en mindre ny bild. aja!

Av alexandra wiker - 12 juli 2010 22:09

nu var det som vanligt längesedan jag bloggade något här!
varit rätt fullt upp under helgen så har inte bloggat något.. 

ja, kanske ska berätta vad som hänt under helgen då,

i fredags så var det ole ivars i parken i lilla forshaga, var ju nämligen forshaga festivalen under helgen. blev iallafall lite röj där borta och vi hade det väldigt trevligt faktiskt!
och i lördags var det svenne rubins och the refreshments, så ja det blev ut idag med såklart. och den dagen tror jag det var dubbelt så mycket folk ute än vad det var i fredags. jisses så roligt vi hade det!
kvällen slutade med att jag och linnea följde rasmus hela vägen hem, ( rasmus = linneas kille typ!  ) gud det var som att följa ett småbarn hem... tror det tog 45 minuter att gå 1km kanske. hahaha men kul var det iallafall. vid 3 tiden var jag och linnea hemma hos henne, så gick vi och la oss och sov sen vaknade vi på söndagen av värmebomben som var ute! oooh varmt det var, även fast inte solen var framme... haha!
så nu har jag berättat liiiite kort... orkar inte göra det så detaljerat 

Av alexandra wiker - 9 juli 2010 15:55

känns som det varit lite mycket denna vecka va!
jobbat har jag gjort, varit ute och sånt. varit trööööött..
igår var det iallafall traktorträffen här i lilla forshaga, var jätte roligt faktiskt. fast skulle upp och jobba idag så var tvungen och gå hem vid 12  

det var ju även tävling där och emelie vann priser i 2 olika tävlingar.
en var för snyggast epa och den andra var 2:a pris för peoples choice tror jag, eller så var det snyggast kapad!
rätt nice iallafall.

idag ska jag strax dra ut med hanna ner till forshaga. är ju forshaga festivalen liksom  
 kanske tar med mig kameran och tar lite bilder!
men vi hörs senare eller imorgon.
pusspuss

HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAHAHA
H
HAHAAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHA
AHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

hittade en ny bild......NOT.
tagen i 7:an, gud så göööllit!
        

Av alexandra wiker - 6 juli 2010 23:04

bläää måste gå och lägga mig nu verkligen, ryggen tar kål på mig.
låter som en gammal kärring eller något men det gör förbannat ont, sitter i jävla ryggslutet också!

skitskitskitskiiiiiiiit vill inte ha ont hoppas det är över imorgon iallafall när jag ska hämta min moped! höhö.

nattinatt pusselipuss alla! 

 

Av alexandra wiker - 6 juli 2010 20:31

för jag var för trött och slutade halv 3, är en bit att åka dit också tyvärr..
får bli en annan dag!

var istället runt idag och kikade på några mopeder....
and
guess
what.....    

hittade en! ska hämta den imorgon efter att jag slutat jobba,
ååååh vad jag längtar! var längesen jag körde moped kan jag säga..

rest in peace min gamla skitmoped!
 

Av alexandra wiker - 6 juli 2010 20:20

idag var det väldigt roligt på sommarjobbet faktiskt!
mest för att man lärt känna alla barn och vuxna lite mera än först i början.
vi lekte massa saker, spelade innebandy, spelade spel, gungade och ja massvis!
haha 2 små killar skojjade lite med mig också,
den ena sa;
Mamma! kom och pussa mig!
jag var tydligen hans mamma, aja sött ändå och han är typ 8,9,10 år..

den andra sa;
I love you! och sen gick han iväg och fnissade.
han var 10 år han, haha lilla albin!

sen var det en pojke som hette leo som fick en kudde på sig och börja gråta  så fick hålla han i handen.

barn är verkligen söta
 

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards