tjalex

Alla inlägg under juli 2010

Av alexandra wiker - 30 juli 2010 14:17

har ingenting att göra, så nu ska jag kolla på Fish Tank eller på lite Prison Break!!
skriver senare i think!
kollade även typ hälften av filmen the green mile, väldigt bra faktiskt.
kanske ska fortsätta kolla på den istället? jo så blir det nog,
men vi hörs då, puss!

men prison break är allllltid högt rankad för mig <3
 

Av alexandra wiker - 30 juli 2010 14:13

If you had a choice then
what would you choose, to do.
I can live without money,
I can live without the fame and
if every day was sunny I can live
without the rain and if I ever went
up to heaven I will fall right back
down that life wouldnt be living,
cause your the one I couldn't live without.



fastnat grymt mycket för denna låten!
vet inte vad som gör den så bra men...


Chris Brown - Without You


Av alexandra wiker - 30 juli 2010 13:56

sitter här hemma i min ensamhet..
faktiskt så är det väääldigt gött att vara hemma själv så jag klagar inte!
eller ja jag gjorde det väl men... aja!

har spelat lite need for speed carbon nu såhär på morgonkvisten.
bilar är så grrrr! haha jag är skum jag vet.. :s..
stod att jag låste upp en ford mustang förut (!!!!!) men hittade inte bilfan!
jävla skit, jag älskar ju mustanger...
haha back to reality 

idag blir det ut som sagt,
tänkte att jag skulle visa er hur mina nya skor ser ut också!
wohoooo.

 
älskar skorna! har inte använt dom någon gång än...
men det kommer jag göra!  

Av alexandra wiker - 30 juli 2010 01:45

jaa ni.. både skratt och tårar denna kväll/ natt eller vad man ska säga det är just nu!
pratat med massa söta personer och kollat på lite film och bara tagit det lugnt.
tråkigt med detta väder vi har i sverige just nu! bläää på det.


imorgon skulle det iallafall inte regna tror jag, naaaajs!
hoppas det inte gör det då..
blir förhoppningsvis ut imorn, blir nog roligt.
men nu tänkte jag faktiskt gå och borsta tänderna och sånt.
så vi hörs väl,
godnatt, pusspuss!

gaaaaaammal bild i bött!
här vare lugg jajemänsan

 

Av alexandra wiker - 29 juli 2010 20:25

på allt,

typ

Av alexandra wiker - 29 juli 2010 17:54

hejhej! : )
tänkte uppdatera lite här vad som hände igår&idag lite gran.
igår iallafall var jag ute med lite folk, trevligt trevligt!
jag, fanny och petra hade förbannat kul iallafall.
åkte och sladdade lite och det var så himla kul haha!
hände även en olycka med en kompis...
inte kul inte kul,
men vill helst inte skriva om det här.

så kan väl skriva om resten av kvällen!
blev att vi cyklade, vi var väl 5 cyklar och varje cykel hade 2 pers.. bara tjejer haha..
vi cyklade mest för att polisen var i forshaga.. äuuuk.
roligt hade vi, cyklade runt lite, åkte till mega gott vid 11 och det var öppet!
det brukar annars stänga vid 9.. lite weird.
haha och han på affären var så knepig..
sen var jag tvungen att åka hem.. tog följe med malin.s hela vägen och vi pratade och pratade! treeevligt det.

idag vaknade jag vid 10, fy satan så tidigt! haha
blev att äta frukost sen dra till grums, mamma skulle till någon affär där så jag följde med.. vi kollade lite olika affärer, hittade en jättesnygg väska! kostade 569 -.- kul
haha lite kul kanske men aja!
juste jag köpte mig ju ett par nya skor! ( nästan glömt )
iallafall så är dom vita med blommönster på.
kan langa bild sen,
för nu tänkte jag kolla på en film som johan tipsade mig om.
den heter nämligen the green mile!
gammal film men jag har inte sett den så lika bra att se den i detta tråkiga väder..

lägger väl kanske in någon bild senare då som jag sa!
pusshej.


 
chips,nappar, dricka + film en regnig dag är super!

Av alexandra wiker - 28 juli 2010 19:25

nu drar jag ut, kanske hörs senare. eller imorgon!
pusshääääääääääj ha dä gött !

Av alexandra wiker - 28 juli 2010 17:28

lägger in bilder på vad jag handlar, outfit bild senare.

     
köpte en till tröja och en mascara också men har ingen bild på det just nu!
och nu ska jag gå och färga håret, häääjdå!

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards