tjalex

Alla inlägg under juli 2010

Av alexandra wiker - 19 juli 2010 22:53

& sov gott kära vänner!
puss, så hörs vi imorgon vettni ;)


 
gud kommer aldrig glömma när jag så dögärna ville pierca läppen.
får dock inte, men när jag blir äldre efter några funderare ska jag nog göra det!!!!!
ursnyggt.

Av alexandra wiker - 19 juli 2010 21:37

en helt vanlig arbetsdag idag, tiden bara rann iväg!
gött säger jag bara.
fast dagen började med bensin stopp på vägen till deje, kul...
tanken var helt snustom! haha tankade full i fredags..
aja cp moped xD

kollade på lite prison break när jag kom hem, bakade även kladdkaka.
gottit, sen kollade jag lite mera pb, sen blev det dator och kolla på dear john!
så bra film, många tårar man fäller när man kollar den... eller ja, iallafall jag gjorde det.

nu funderar jag på vad jag ska göra.. är så tråkigt vid datorn, brukar sitta och läsa bloggar. kanske ska göra det?
jao det blir nog så, men vi hörs väl sen.
puss!


han på bilden är med i dear john, så snygg  
 

Av alexandra wiker - 18 juli 2010 21:58

haha men tjenare!
sov hos linnea igår tills idag.
kvällen igår var urskojj, vi var ute och åkte runt och hade det treeevligt 
idag vaknade vi vid 12 och då skulle vi egentligen åkt och badat men blev inget för vi tyckte det var för kallt ute, haha aja.
sen blev det att vara ute istället, drog till abbortjärn till fredholm, sebbe, wille, fredrik och anton tror jag det var. var där och chillade fast sen blev det så jävla kallt så jag och linnea åkte tillbaka till henne och tog på oss lite mera kläder.
och sen far vi ut igen, träffade lite folk ute.

satt utanför en godisaffär som heter antons, trevligt.
ja sen gjorde vi inte så mycket mer, gick till skolan också och i fontänen hade dom hällt i nått skum eller vad fan det var... haha det var kul iallafall!

imorgon börjar jag ju jobba igen, sista veckan äntligen.
ska bli skönt att få det gjort så jag kan vara ute längre på kvällarna och sånt!


och nu tänkte jag gå ner och ta mig något att äta, vi kanske hörs sen.
puss!

gammal bild, ser knappt ut som jag ju! :o
 

Av alexandra wiker - 17 juli 2010 18:33

nu drar jag till linnea!
hejdå
 

 

Av alexandra wiker - 17 juli 2010 16:41

åååh kollat på några flera avsnitt av prison break nu! 
kan inte förstå hur bra det är, så mycket känslor.
blev tårögd vid flera tillfällen, ska kolla mera någon annan dag.

för nu ska jag dra till linnea strax när jag duschat och så!  
blir nice det, puss

gammal bild
    

Av alexandra wiker - 17 juli 2010 13:45

 


varför gråter gud hela tiden?
måste ha hänt något med vårat sverige
allt förändras, han kanske påverkas av det?
därför vi har så mycket regn i sverige,
sverige kanske håller på att gå under?
nej jag kan inte prata med gud,
men såhär mycket har han aldrig gråtit.

Av alexandra wiker - 17 juli 2010 13:34

haha min piercing blev typ misshandlad igår ...
skulle köra hannah lite i en vagn man har på ica, ställde mig på något man kunde stå på och kom emot med piercingen på stången man håller i... piercingen fick ont ...
inte jag som tur var  

     

Av alexandra wiker - 17 juli 2010 13:16

when i look at you my mind goes on a trip..

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards