tjalex

Alla inlägg under juli 2010

Av alexandra wiker - 4 juli 2010 18:50

drar till grannen och käkar nu, lägger in bilderna sen!
ciaaoo

 

Av alexandra wiker - 4 juli 2010 18:05

nej jag gillar veeeeerkligen inte att ringa till folk jag aldrig träffat och prata med dom, speciellt inte om sommarjobb!
då kan ni nästan förstå vad jag precis gjort.
ringde till min handledare eller vad det kallas och fick lite info. uuusch det var hemskt!
haha!
imorgon börjar jag iallafall att sommarjobba på Vallmon eller vad fan det hette,
var inte alls som det stog på papperet som jag fick hem..
 

8.30-16.00 blir tiderna tror jag. låter länge *snyft*
men ska ändå bli lite roligt, inget jobb som är tråkigt precis.
ska jobba på ett dagis, haha nämnde inte det förut märkte jag!

nervös inför morgondagen -   
skjuts till sommarjobbet -   
bra humör till sommarjobbet -  


nu har ni lite information om mina kommande 3 veckor!
därmed kan jag berätta att det blir....mindre bloggning.
vilket ni måste förstå!

tänkte också lägga in lite bilder från min resa till Strömstad nu!
ska bara ladda in bilderna från kamerorna i datorn.
puss vi hörs snart!


 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards