tjalex

Alla inlägg under juli 2010

Av alexandra wiker - 21 juli 2010 16:31

 
cardigan / tunika - ellos.se
linne - gina tricot
tights - gina tricot
skor - skokanonen

Av alexandra wiker - 21 juli 2010 16:08

yees, börjar äntligen att närma sig slutet på sommarjobbet nu.
gud så härligt det känns att nästa vecka kan jag sova hur länge jag vill och gå upp när jag vill!
har räknat ut att man får cirkus 3997 kr. vilket jag inte tror stämmer..
är säkert mindre om jag inte har fel! men men , money as money..
fast dock får jag mina pengar om ungefär 1 månad från nu. lite töligt att vänta så länge.


blev hämtad av pappa i farfars volvo 740 förut. haha stil..
då åkte vi till VP och jag köpte en sallad. gott gott!
nu sitter jag och tar det lugnt, kanske blir ut en stund snart.
pusshej så länge.

 

Av alexandra wiker - 20 juli 2010 21:44

nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. jag vet... klockan är inte så mycket men känner att det inte finns något vettigare att göra just nu!
blir gött att sova lite mera också. måste orka upp till duschen imorgon också!
så vi hörs imorgon antar jag.
puss så länge folket.
& sov förbannat gött för det ska jag!
 

 

Av alexandra wiker - 20 juli 2010 21:01

99 saker du inte visste om mig
1. Fullständigt namn?
alexandra matilda wiker
2. Exakt ålder? 16,5 år och 1 månad och 10 dagar
3. Vart bor du? forshaga
4. Bor tillsammans med? min familj och mina kittiies!
5. Husdjur? 2 katter, 1 hamster
6. Färg på ditt hus? grått med röda knutar
7. När är du född? 10 januari 1994
8. Klass? gick nyss ur 9E! <3
9. Vilket år tar du studenten? 2014? ja vet inte.. :p
10. Något jobb? sommarjobbar just nu
11. När ska du sova ikväll? lite tidigare än vanligt. trött ju
13. Duschat idag? nej
14. Kramat någon idag? jaoo :)
15. Pussat någon idag? nepp
16. Vad har du ätit? jordgubbar, mat, kladdkaka (fatass XD )
17. Dagens klädsel? mjukisss
19. Dagens sötnos? haha albin !
20. Dagens roligaste? nellie somnade vid matbordet.. HAHA asgarv
21. Har du många vänner? jadå :)
22. Hur många har du kysst? det du ;)
23. Vem kramade du senast? leo
24. Hur många vill du ha sex med?  eh?..
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen
27. Har du pojk-/flickvän? näjj
28. Vem pratade du med i telefon senast? pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? ligger i min säng. Astrött...:( orkadei nte sitta vid datan bara..:) - från patrik nilsson.



Senaste:



31. Film? remember me
32. Låt? love the way you lie - rihanna, eminem
33. Mat? öh taco bröd? venne va det heter
34. Dryck? mjölk
37. Stad? deje
38. Land? norge
39. Ämne i skolan? måste varit typ matte, so, svenska eller något,,
40. År? 2009?

Senaste:

41. Personen du tänkte på? *secret*
42. Personen du kysste? jaaadu haha
43. Gången du spydde? längesen!
44. Gången du grät? igår
45. Pizzan du åt? calzone
46. Gången du var i Göteborg? lisebergsresan i maj i think
47. Gången du var i Stockholm? rätt länge sen det med
49. Gången du var hög? aldrig varit hög, är lång men ah..
50. Personen som såg dig gråta? vet inte



Antingen eller:
51. Svart eller vitt? vitt ofc.
52. Hund eller katt? har katt, men vill hellre ha hund men älskar mina katter!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? om man gillar någon - mys. annars ute!
54. Tv-spel eller datorspel? datorspel i think.
55. Singel eller upptagen? singel..
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? inget av det?
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? paradise hotel
60. Svart hår eller blont?  svart<3
61. Blåa ögon eller bruna? bruna!
62. Choklad eller lakrits? choklad fan
63. Göteborg eller Stockholm? Gbg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? vänster! ;D
65. Coca cola eller Fanta? fanta citron!!
66. Pizza eller kebab? öh.. båda
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? för att älskas måste man älska.
69. Leva eller dö? för att dö måste man leva -.-'
Antal:
70. Personer du älskar? inte räknat duuhh? :s
71. Personer du hatar? 1 kanske
72. Personer som sagt jag älskar dig? inte räknat där heller
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? hähä
74. Glassar du ätit på en dag? måånga säkert!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen, typ? jo forshaga festvalen!
76. Gånger du haft minnesluckor? hmm.. nästan aldrig tror jag
77. Piercingar har du? 5
78. Personer du saknar just nu? för många!
79. Gånger ditt hjärta brustit? 2 typ
Vem:
80. Vill du kyssa nu? oliver syyykes han e snygg ;*
81. Ska du träffa imorgon? hmm linnea kanske, och massa barn!
82. Sjöng du senast för? syrran
83. Hade du senast en msnkonversation med? jocke
84. Spelade du tv-spel med senast? syrran
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? en snygg :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ett dumhuvvE??
87. Förtjänar att dö? ingen.
89. Vill du sova brevid inatt? (A)
Vad:
90. Gör dig glad? mina vänner såklart.
91. Gör dig ledsen? dåliga slut.
92. Vad vill du helst göra nu? öppna ett fönster
93. Önskar du att du slapp göra? städa. gå til jobbet.
94. Vill du ha nu? kyla.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? kläder, systemkamera
96. Längtar du till? sommarjobbets slut!
97. Tycker du om dina betyg? öh...
98. Ångrar du i ditt liv? ingenting
99. Är det bästa som har hänt dig? åka mustang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av alexandra wiker - 20 juli 2010 20:48

helt seriöst måste jag köpa, det står alexandra över heeeela tröjan!!!

Av alexandra wiker - 20 juli 2010 19:33



Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!


gå in på min facebook och rösta, länken här funkar inte!
ALEXANDRA WIKER@FACEBOOK.SE
puss på er alla!



Av alexandra wiker - 20 juli 2010 19:03

nyss kollat klart säsong 2 av prison break, men snacka om att det sista avsnittet slutade jätte spännande bara för att vi inte har säsong 3 hemma än eller? jomen.
bra är det iallafall, eller ja typ BÄST!? 

nu vet jag inte vad det blir, orkade inte kolla på remember me. var rätt dryg i början..
såg inte så långt, ville hellre se prison break. haha!
ska iallafall nog gå ner och käka något nu.
byebye cya later!


1 och samma bild,
4 olika redigeringar.
snacka om att ha nada att göra!
 

Av alexandra wiker - 20 juli 2010 16:52

 
åt kladdkaka som jag bakat själv och jordgubbar framför 1 avsnitt av one tree hill, grymt!
nu alldelles strax ska jag kolla på remember me, blir nog också rätt nice.


dagen på jobbet idag bara swischade förbi!!!! woho säger jag bara.
redan onsdag imorgon ju..

vet inte vad jag ska göra sen, blir nog att ta det lugnt i guess.
puss! vi hörs kanske senare  

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards