tjalex

Alla inlägg under juli 2010

Av alexandra wiker - 24 juli 2010 01:08

såhär smart är linus på kvällen...

det börjar med att linus skriver till mig något han och abde skrivit-

linus says (01:02):

01:01 - xelerate: 1 minut över 12
01:01 - xelerate: OKEJ!?!?!?
01:01 - ABDE is superb!: DEN VAR JU 1
01:01 - ABDE is superb!: JAHHAAHAHAAHAHHAHAHAHA
01:01 - xelerate: 12 ÄR 1
01:01 - xelerate: HORNOOB
01:01 - xelerate: AHHAWHAHHAHAHA
han e ju dum i huvudet!

aleeeex:D says (01:02):
vrf? xD
ja fatta inte..

linus says (01:03):

när klockan är 12
är klocka n1
på natten
HAN FATTAR INTE'

aleeeex:D says (01:03):
12.01?

linus says (01:03):

AEFBIÅSDPGYIASDF
VAH
KLOCKAN ÄR 1
när klockan slår 12
är klockan 1?!?!

aleeeex:D says (01:03):
WTF? :S
xD
vadå jävla klockan är 1 när klockan slår 12?

linus says (01:03):
på natten
när klockan blir 12 på natten
står det 01

aleeeex:D says (01:03):
nej
00.00

linus says (01:04):
HAHA
JAG E TARD
AAHAHAHHAHAHA
OASDF=GISVFPISDGF

aleeeex:D says (01:04):
hahahahhahahhahahahahahahah

linus says (01:04):
AHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

aleeeex:D says (01:04):
trodde du seriöst klockan är 12 när de står 01.00?????????HAAHAHAHAHah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

linus says (01:04):
HAHAHAHAAHAHAH

aleeeex:D says (01:04):
asså åååååå linus HAAHAH

linus says (01:04):
hahahahahah låt mig vara

Av alexandra wiker - 24 juli 2010 00:56

gud så kallt det är ute! känns ju som rena rama vintern... jävla tråkigt att det ska vara så på sommaren jue! : '(...

var iallafall ute förut, åkte till antons och träffade linnea och malin sen kom det folk dit,
vi var ute och latja lite och sånt.
haha gör kul hade vi i fannys traktor iallafall, hanna hade miniarmar (y) xD

blev att åka hem vid halv 1 eftersom jag var trött...
också var det inget folk ute så tänkte typ vad fan gör jag ute när jag kan sova?
haha smart jag.. nAt.

nu tror jag iallafall att jag ska sova.. ska bli skönt att kunna sova ut!

hejälsk <3
 

Av alexandra wiker - 23 juli 2010 20:05

nu ska jag bara göra mig ordning lite sen drar jag ut!
ska bli gött att kunna vara ute nu resten av sommarlovet, WOHO! : )

vi hörs kanske senare, pusspuss


gammal bild, min älskade halsduuuuki! som en gång fastnade i ett cykelhjul när jag blev skjutsad av en och höll på att strypa mig men jag älskar den ändå : ) <3
 

Av alexandra wiker - 23 juli 2010 15:00

tror jag drar upp till grannen snart, morsan ska dit så kan väl åka dit och gosa med valpen lite, frejafrääääs!

ikväll blir det antagligen ut, men det är senare.
klockan är ju bara 15.00 nu liksom 

men aja vi hörs sen då!
pussen, Agaiiin .

 
( har typ inte tagit några nya bilder )

Av alexandra wiker - 23 juli 2010 13:57

nu är jag äntligen klar med sommarjobbet!
känns superduper gött faktiskt.
fick sluta 1,5 h tidigare också. ännu nicigare
: )

idag blir det antagligen ut med folk, trevligt.
imorgon ska jag sova!
utan någon klocka på ringning, gud så gött!

hittar inte min usbkabel till min kamera heller... hmm vart kan jag lagt den.
får väl leta lite!

skriver senare, pusspusss



mina rosa underbara skor, <3 r.i.p
 

Av alexandra wiker - 22 juli 2010 22:41

jag vet inte hur tröt jag är.. känner mig helt lost för tillfället.
så nu ska jag verkligen gå och lägga mig och sova på mageeeee
älskar verkligen att sova på magen, går ju inte sova på något annat sätt knappt 

puss puss och godnatt med er, ni får sova så jätte gott!
   

 
jag har verkligen annorlunda smak när det gilar killar.
jag gillar killar som ser ut som han på bilden mer,
rätt långt och mörkt hår, mörka ögon och piercing.
finns det något bättre?
är inte många som tycker som jag men är glad över att jag har en udda killsmak!
visst vanliga killar och kändisar som är snygga tycker jag är snygga, men han på bilden...*gossssh*
han är ju som rena drömmen!

Av alexandra wiker - 22 juli 2010 18:18

är ju rix fm festivalen i karlstad idag. tror inte jag kommer pallra mig ner dit men men.
hade varit roligt att åka dit! men inte en så jätte stor sak så..!
  


måste bara tipsa om en skön låt jag gillar - E.M.D - Save Tonight!

tomorrow comes to take me away...
 

Av alexandra wiker - 22 juli 2010 17:48

   

   
 
    
 
 


my style.!

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards