tjalex

Alla inlägg under juli 2010

Av alexandra wiker - 22 juli 2010 17:40

detta är den ursöta hundvalpen FREJA.
så gosig och söööööt!  

          

   

Av alexandra wiker - 22 juli 2010 17:34

denna dag swischade förbi som alla andra dagar gjort!
kan inte förstå att det är sista dagen på mitt sommarjobb imorgon.
innan jag åker dit imorgon måste jag köpa glass till barnen! hihi.


var och kollade på våra grannars hundvalp förut * aaaaaaw *
så himla söt den!
visar bilder alldelles strax.


kollade lite på tv förut, och såg nya H&M höstkollektions katalog oöppnad.
öppnade och hittade lite roliga saker i, lägger in lite bilder av det med snart!
nu ska jag forstätta och lägga in bilder på valpen..


pusspuss


 

Av alexandra wiker - 21 juli 2010 23:16

Läs den här texten utan att börja om,.,.,.,

en kongenial extension av en monumental cerebral fusion
resulterar i kvasiessentiella stilstudier monorelation
detta kollokvium fungerar som opium åt konglomeratet
förstå det fatala pratet i det adekvata versformatet
i zenit subtraheras nollor av en verbal omnipotens
mentalt multilateral kongruens demonterar divergens
agiterar partiklar av artiklar numerärt i 2 genom fission
genom multi-perfi-partisering bildas en siamesisk klon
dubbelt så kompetent med kontinuerligt halvmessyrer
hiphop-karikatyrer projicerar sig själva som 11 på ett dussin

tjuåtta nolltre enda atmosfäriska nukleära provdetonationer
förlösta under komplikationer pga auditära komplikationer
monologt okonvetionellt appliceras orden på takten
i trakten av mina spinala applikationer över takter och toner
jag genererar mina funktioner för framtida degenererade generationer
innoverar rimkombinationer och visar fasetter
av en av våra aspekter som raderar encyklopedi-disketter
med endast periförobilär perception perforeras syn-nerver
har skärvor av mitt ominösa leende och cyklotyma beteende
blockerar allt seende med 45-gradiga deflektionssköldar
repellerade bort skit som kaliska infektioner när jag landade
pharmaturgiskt bedöms och beröms mitt handlande
beblandade bland bevandrade behandlade går jag över gränsen
och är över huven som leviterade neurokirurger när jag går på känsel
perverterade penetrationer, digivaginala konfrontationer
vissa missar distinktionen mellan intentioner och illusioner
jag tar saken i egna händer du vänder och tänder på autofellatio
accellererade rudimentära partikelförändringar i genererande regressiva drag
derivera exakta kopior 10 av samma slag
optimal-demagog pluralis majestätis "coitus interuptus" vad är det synonymt med inkompetens i
jag genererar prosaiskt pandemonuim ad infinitum
du står där vaaaa, och förefaller skitdum.

prepubertala tankar i databanker i dvala 1 till 10 på en skala, stjärnor dalar i parallella parabler med pyroklastiskt material i sin bana,
om du returnerar reciteras ditt rekviem repetitivt,
din diminutiva existens preskriberas definitivt.


lite roligt faktiskt! man ska läsa högt. blir roligare då.
så, godnatt nu! <3

Av alexandra wiker - 21 juli 2010 23:04

så jag går och lägger mig nu och hoppas hoppas hoppas verkligen att jag inte kommer ha massa mygg surrande omkring mitt huvud. då dör jag.
om det nu händer vilket det inte kommer göra!!! hoppas jag iallafall.  
då går jag fan ner och lägger mig i syrrans säng. hon sover hos jens ändå.
puss puss natti natti!

  btw min katt bamse försökte smita förut! han gillar oss nog inte...så påvägen ut så välte han ner en blomkruka på vägen också, gr8 tyckte mamma!

    

Av alexandra wiker - 21 juli 2010 21:11

denna verka bra och intressant... snygg kille med också. det är ALLTID ett +!

 

Av alexandra wiker - 21 juli 2010 20:43

O-M-G









glada fans måste han ha iallafall.
omg tänk att vara där på scenen    

Av alexandra wiker - 21 juli 2010 19:34

 
4:an blev en solklar favorit på min sida iallafall! 



btw allt är från www.polyvore.com!

Av alexandra wiker - 21 juli 2010 18:47

känns verkligen som om det var en evighet sen jag var inne i stan och shoppade!
måste verkligen övertala mamma att åka till stan.
gaaah är shoppingberoende... älskar att köpa saker ju!
stort minus att man får pengarna från sommarjobbet i slutet av augusti...  
nej men jag måste köpa 1 sak på gina just NU iallafall.
sen vill jag f.ö bara drösa runt och kolla masa kläder. så himla roligt!

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards