tjalex

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

godmorgon!

Av alexandra wiker - 24 juli 2010 15:35

heejsan!
fick äääntligen sova ut idag, låg och drog mig i sängen tills halv 2 tror jag.
gött var det iallafall!


ska strax duscha sen blir det antagligen ut! får väl se vad man kan hitta på här i forshaga.. inte så mycket i guess?
men men det brukar ju vara lite folk ute så man får väl hänga med dom typ!

också sitter jag och stör mig och blir irriterad !!! : (
jag har ju sommarjobbat i 3 veckor nu och jag ska få min lön den 27 augusti (!!!!!!!!!!)
och det är ett bra jävla tag tills dess.
och jag vill ha pengarna innan sommarlovet är slut... därför det heter sommarjobb för man ska få pengarna INNAN sommarlovets slut aiiight ? ...
jaja jag tycker det är jävligt dåligt,
jag jobbade ju 2:a perioden och den är det mer än 1 månads väntetid innan lön och dom andra periodernas väntetid är typ 3 veckor.
bläää blir så irriterad bara...

nu ska jag nog ta och duscha!
puss, hörs nog efteråt.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards