tjalex

Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

hejhopp

Av alexandra wiker - 26 juli 2010 00:12

häällåå.!
har kollat lite prison break nu på datorn.
har inte avsnitt 4 på datorn än vilket är jobbigt för avsnitt 3 slutade så jäkla spännande..
haha men iaf.. ska försöka hitta the fast and the furious tokyo drift också!
har sett den förut men filmerna är bra och det är snygga killar med så...  

idag/imorgon :s... eller vad man ska säga när klockan är över 12?
blir kanske att åka till mormor idag, fast vet inte riktigt än.
men var litet tag sen jag var hemma hos henne känns det som!
kanske blir att sova där någon natt eller två ,treevligt.

juste skulle ju skriva vad som hände igår, neej inte så mycket faktiskt.
var lite folk ute och sånt, vi snyrrade runt på snyrr grejerna vi har på skolan och fyfan vad jag ramla ... HAHA asgarv.... xD
kul iaf! xD

men nu ska jag sova

nattinattii!  

jag SKA färga håret mörkt snart igen... gillar inte att ha ljust hår haha
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards