tjalex

Alla inlägg under oktober 2011

Av alexandra wiker - 3 oktober 2011 22:26

Somnade i soffan i någon timme.. Vet inte riktigt hur skönt det var, thihih. Älskar att sova i soffan, så himla bekvämt och när tvn är på sover man ju jättegött!
Haha jaja... Intressesmurfarna hoppar   

Nu så sitter jag i min säng istället för soffan och ska strax stänga ner min älskade dator och sova. Imorgon blir det PROV i skolan! Har inte pluggat ett jota. Kommer nog gå bra ändå hoppas jag...

Längtar tills höstlovet gör jag också! Ska åka till stockholm och shoppa då, rååligt ju! Kommer vara där 31 oktober - 2 november. Och den 2 november fyller ju min bror år så man kanske ska hitta något paket till honom där nere också? Hmmmm. Ja men det märks väl.
Nu till helgen blir det iallafall kalas, massa fika och tårta. Hehhehe phäät. Jag tänker redan på helgen ja... Hoppas att den blir bra iallafall! Och nu ska jag stänga av och sova. Godnatt&Sov gott, Pusspuss 


Haha rågammal och råful!   
       

Av alexandra wiker - 3 oktober 2011 21:00

Av alexandra wiker - 3 oktober 2011 20:17




Sånt här är så himla hemskt! Att få uppleva det där som ung, fyfan det sätter djupa sår. Man kommer alltid att se sig själv som ''udda'' tack vare att ingen pratade med en.. Uschuschusch! På dom där tjejerna vill man bara smälla in lite vett i skallen! 

Av alexandra wiker - 3 oktober 2011 16:38

All I want is the wind in my hair
To face the fear but not feel scared.

Åhh så bra låten är!
Wild horses  
Underbaaaaar 

  Haha ledsen chey när TRE inte funkade!     

Av alexandra wiker - 3 oktober 2011 16:26

Idag var vi med klassen på typ värmlandsmuseet. Var verkligen jättekul! Inte... Jaja dagen gick iallafall superfort hehheh jobbade typ ingenting heller   Woops.

Haha påväg hem från bussen går jag alltid förbi min gamla gamla skola och det sitter typ alltid barn där som säger hej till en och frågar hur man mår. Så söta!   
Älskar verkligen barn! Dom lyser upp ens dag, thihi. ( utan att det låter pedofilaktigt..haha)
Har ont i huvudet också bara för att ha något att klaga på.. Men det gör inte så mycket! För jag är glad för jag åt rulltårta och drack mjölk förut (A). GOTT


Haha naaw vilken söt bild! Från 8an eller något tror jag, i gamla skolan. Vet inte hur mycket jag saknar den 

Linnea & Malin, Angelica & Hanna, Jag. Hahhaha 
   

Av alexandra wiker - 2 oktober 2011 20:49

Sitter här i min säng och lyssnar på musik medans jag hör regndropparna mot fönstret. Tankarna surrar runt i mitt huvud och känslorna väller ut.
Ett liv utan musik är som ett liv utan kärlek - tomt och meningslöst. 

 

Av alexandra wiker - 2 oktober 2011 20:04

Tjeeena, soft söndag idag! Har varit ute och övningskört, bakat rulltårta + kollat på filmen ''hur många lingon finns det i världen''.
Helt underbar film, åååh dom är ju så söta så jag vill tyå dö. Haha 

Brorsan provade köra förut också, han trodde det skulle vara jättelätt... Och det första han gör är att glömma ratta tillbaka så vi höll på att åka in i ett staket i full fart, duktig bror jag har!! (y) Hahaha

Jaja imorgon är det skola, vi ska typ till värmlands museum eller något.. Kul... Efter skolan vet jag inte vad det blir, men det märks väl! Just nu sitter jag och lyssnar på massa covers, har hittat en ny favorit också. Så himla bra!!!  



   

Av alexandra wiker - 2 oktober 2011 02:48

häj jag heter alexandra och är trööött! alexandra ska strax sova, eller ja efter att hon skrivit klart ett inlägg i sin blogg. idag har hon iallafall varit med hannah, hennes bästa vän på träffen. jätteroligt hade dom det och dom skrattade åt mongosaker. när träffen stängde drog alexandra, hannah, patrik och jimmy till en bänk och dom satte sig där. sen åkte patrik och jimmy hem då tänkte alexandra och hannah gå och ladda hannahs telefon men det funkade inte... *snyft* sen satte dom sig på en annan bänk och då kom jocke, manne och emelie dit. dom pratade med varandra och hade det trevligt. sen kom det 3 fyllon som hette fredholm, erik och sebastian. dom pratade med dom en stund men sen ville vi inte vara kvar längre så då blev alex hemskjutsad av jocke. men nu så ska alexandra sova, och imorgon ska hon städa sitt rum!  

Puss&Godnatt. Kramiskramiiiiis   

Haha på första bilden var mitt hår rätt RAKT då, nedersta bilden är efter en kväll ute när det är massa mycket fuktiiigt ute! Hohohoh locklock    

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards