tjalex

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

hur många lingon finns det i världen!

Av alexandra wiker - 2 oktober 2011 20:04

Tjeeena, soft söndag idag! Har varit ute och övningskört, bakat rulltårta + kollat på filmen ''hur många lingon finns det i världen''.
Helt underbar film, åååh dom är ju så söta så jag vill tyå dö. Haha 

Brorsan provade köra förut också, han trodde det skulle vara jättelätt... Och det första han gör är att glömma ratta tillbaka så vi höll på att åka in i ett staket i full fart, duktig bror jag har!! (y) Hahaha

Jaja imorgon är det skola, vi ska typ till värmlands museum eller något.. Kul... Efter skolan vet jag inte vad det blir, men det märks väl! Just nu sitter jag och lyssnar på massa covers, har hittat en ny favorit också. Så himla bra!!!  



   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards