tjalex

Alla inlägg under oktober 2011

Av alexandra wiker - 17 oktober 2011 22:12

Bortkastat. 

Det är väl inte meningen att man ska förstå varje människa på jorden men just nu förstår jag INGENTING av vad vissa personer håller på med. Vill inte somna och vakna imorgon, det kommer bara kännas tomt. Hatar sånt här! Vad gör jag för fel? Vad gör att allt blev såhär jävla cp? Blir så ledsen på personer som jag verkligen inte trodde detta om... Hatar att bo i äckelforshaga vill flytta och ska göra det också! Nej att ungefär ''säga'' upp en vänskap p.g.a en liten fjuttig sak är så löjligt det kan bli. Man trodde man var värd mera än en liten pyttesak.. Men det visade sig att man inte var det. Känns riktigt bra ju! Jag vet allt folk förändras, men varför förändras dom här personerna till det sämre?
Förståååååår inte! Kan någon snälla förklara...

   

Av alexandra wiker - 16 oktober 2011 22:13

Yes imorgon är det back to school igen. Avslutade helgen med cola, chips + true talent och sen en ansiktsmask. Freshttt!


   Söt chey...

Sitter och lyssnar på Melissa Horn just nu och ska antagligen åka på henne med min bästisfästis Hääniii. Blir awesome det   Så sjukt bra är hooon! 



Jaja ska strax sova och tagga inför skola imorgon! Kommer antagligen ÄNTLIGEN att få skåp imorgon så man slipper bära med sig böckerna hem varje dag... Och justfan, har engelskaläxa tills imorgon typ 100glosor. Bra att du har pluggat alex  
MEN nu ska jag sova, godnatt förfan  



   

Av alexandra wiker - 16 oktober 2011 19:51

Att jag är en klädgalning, får seriöst aldrig nog av kläder! Åh vill ha alla kläder i världen.Hihi  

   

Av alexandra wiker - 16 oktober 2011 16:44

Blev till träffen igår, haha som vanligt...   Roligare än att sitta hemma iallafall! Men ibland önskar man att man bodde lite mer centralt i sverige så man hade annat att göra än att vara på träffen. Men life goes on! Man vet inte om man flyttar någon annanstans ju,   Sitter och kollar runt lite på spotify, hoppas på att hitta något nytt att lyssna på! Är så himla tröttsamt att lyssna på samma låtar hela tiden haha. Just nu lyssnar jag på Lykke Li, ööh... Ah! Vet inte vad detta slutar med...
Ha det bra iallafall!  

    

Av alexandra wiker - 15 oktober 2011 15:29

Älskar att vara inne på lookbook.nu och kolla! Man får så grymt mycket inspiration om hur man kan ha på sig olika plagg. Riktigt kul tycker jag som älskar klädeeeer  

         

Av alexandra wiker - 15 oktober 2011 12:18

   jag och mamma som håller mig i händerna haha bäääs!      pappa, moster, mormor och jag!      haha jag      brorsan och jag      jag och syrran!     heela familjen   

Haha hittade massa söta bilder när jag kollade igenom min ''pärm'' eller vad man ska kalla det, så gulligt!    

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards