tjalex

Alla inlägg under oktober 2011

Av alexandra wiker - 8 oktober 2011 13:27

Igår när jag drog ut blev det fan att ta vinterjackan! Glad över att jag gjorde det iallafall slapp frysa lika mycket som jag annars brukar göra, thihih. Var iallafall i stan efter skolan igår och kollade på kläder med Hannah, Fredholm och Erik. Fyfan att killar kan kolla kläder så länge? Haha vi kollade fan från 3 till typ halv 7... Damn! Jaja lite saker köpte boysen sig så det var ju kul   Efter det blev jag hemskjutsad, åt fixade mig osv. Sen blev jag upphämtad av dom också drog vi till gårn.
Haha riktigt kul hade vi där, spelade något cpspel som var så jäääävla jobbigt! Kommer inte ihåg vad det hette men man skulle typ förklara ord genom att göra olika saker..( JAG ÄR SÄMST PÅ ATT FÖRKLARA JAG VET) Ah, och sen så fick alla ''tvång'' som man var tvungen att göra innan man sa något överhuvudtaget. Det kunde stå t.e.x ''Ta ett finger på näsan och säg plingplong varje gång innan du ska säga något'' Jaja! Kul var det iallafall    
Sen orkade vi inte vara kvar det så jag, hannah, fredholm, erik, patrik, nicklas, jimmy, olsson och linnea drog till donken. Haha gött! Och påväg tillbaka till Forshaga så blev vi stalkade av nån jävla volvo.. Spänning en fredagskväll! Haha gömde oss och körde som fan gjorde vi iallafall. Men han hittade oss när vi kommit till Forshaga så vi fick gömma oss igen. Men sen försvann han som tur var, hahahah  
Sen drog vi hem, göött det!
Nu sitter jag här, vaknade för någon timme sen. Blir att dra på kalas snart och ikväll ska jag till träffen. Haha låter som en jävla tönt gör jag, Bläää! hahaha

vinterjacka <3
    

Av alexandra wiker - 6 oktober 2011 22:49

Sitter i sängen just nu och cpar mig i photobooth.. Jättefin är man helt klart, jättetrött osminkad och bara RAWR. Haha eller?.....
Aja imorgon har jag idrott! Ska använda mina nya träningstights, thihihih. Sen blir det hem, kanske dra med Hanna till stallet och sen duscha sen UT! Får se om det blir som vi planerat denna helg. Hoppas det iallafall.
Nununu ska jag sova, nattinatt sötisar! Puss&Kram   

Haha asså bilden... Blundade precis när datorn tog kort HAHAHA !!! 
           

Av alexandra wiker - 6 oktober 2011 21:14

     




Dör lite halft, Hur snygga!!??????? Oh my goood !!!!!! XD 

Av alexandra wiker - 6 oktober 2011 19:45



Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar  

Av alexandra wiker - 6 oktober 2011 18:58

Så gryyymt bra är hon! 

 

Av alexandra wiker - 6 oktober 2011 18:39

Vill bara börja med att säga att denna vecka gått grymt fort! Har varit riktigt härligt att den bara svept förbi faktiskt   
Idag i skolan hade vi genomgång om sminkning i 2 timmar sen sminkade vi varandra i ungefär 2-3 timmar också. Riktigt roligt är det! Tycker verkligen om linjen som jag går nu och känns som om jag absolut har hamnat rätt. Amazing Feeling!  
Efter skolan drog jag in till stan med bästaste Hannah, köpte ett par träningstights. FINALLY. Åh älskar dom! Dom är inte så jättemönstrade eller vad man ska säga och det är nice för då kan man använda dom till vardags också, utan att det ser föööör konstigt ut  Hehehhe glad är jag iallafall. Ska ju ha spinning på idrotten imorgon och kommer antagligen att DÖ! Men men, thats life. Okej.. jag kommer ju inte dö men aah ni fattar väl hahaha (annars är ni rätt dumma..)

Nu ska jag fortsätta att sitta här i min ensamhet och sjunga som en fågel som är i målbrottet...!


Mina limousiner!     

Av alexandra wiker - 4 oktober 2011 09:23

Gooodmorning!

Här sitter jag i skolan trött som ett as. Har nyss gjort klart provet och det gick rätt åt helv*te tror jag! Blääää   Hoppas på att denna dag går fort så jag kan åka hem! Vet inte riktigt hur mycket jag längtar efter att komma hem och lägga mig i min säääääng.

Nu ska jag göra något? Öh... Hejdå  

Söta! 
     

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards