tjalex

Alla inlägg under oktober 2011

Av alexandra wiker - 23 oktober 2011 13:48

Tjaaaa! Igår blev det träffen, (ovanligt va?) hade riktigt kul där och umgicks med goa folk. Sen drog jag, Hannah och Andreas till Åmål för att hämta fyllot Patrik... Hahaha ja det var kul! Vi hämtade han och åkte tillbaka till Forshaga igen, umgicks med folk där. Träffade några fulla från en skola i Forshaga. Sköna dom (y) Blev hemskjutsad vid typ 2-3 tiden och åt lite sen sov direkt!!!! Idag blir det att ta det lugnt och förbereda sig för skola imorgon, haha though life! Till helgen blir det iallafall att festaa och umgås med sköna folk, och på måndagen drar jag till stockholm. Blir bra det  

   

Av alexandra wiker - 22 oktober 2011 13:09


IGÅR
Drog till stan vid 12 med mami, köpte mig en ny jacka. Vädligt nöjd med den!  
Sen åkte jag till Forshaga, köpte hårfärg och foundation. Gick hem... Drygt som fan! Sen kom Häänii hem till mig och färgade mitt hår, blev awesomeeeee. Efter det drog vi till Deje, rätt tråkigt där... Åkte sen till Forshaga igen och var ute där, lite mera roligare. Hihihh, förutom vissa saker då! Skrattade vid olämpliga tillfällen också, hehe buus. Drog hem rätt tidigt, vid typ 1. Var så jäkla trött och hade ont i huvudet.. *Buhuu*
Aja jag är ju klövig, slog i huvudet i mitt skrivbord.... Haha
Hejdå!!  

 

Av alexandra wiker - 22 oktober 2011 12:54

Gjorde ju nagelförlängning i Torsdags, blev riktigt nöjd med det. Var också elever som gjorde det som gick 3e året på plusgymnasiet i Örebro. Det kostade 250kr och jag är verkligen glad över att jag gjorde förlängning, ÄLSKAR DET! Dock var dom ju inte proffs så lite ont fick man haha. Dom råkade klippa mig i skinnet så jag började blöda och sen filade dom på mitt skinn istället för nageln. Men men jag satt där tyst som en mus och sa inte något när dom gjorde det! Dytti jag   


Här är iallafall resultatet!


FÖRE;
   EFTER;      
 

       

Av alexandra wiker - 22 oktober 2011 01:55

mmm Fuck my life. Skrev nyss värsta bra inlägget om min kväll/dag. OCKSÅ STÄNGS ALLT NER. Orkar inte livet just nu hahahaha. Godnatt  

   

Av alexandra wiker - 19 oktober 2011 21:42

Har seriöst huvudvärk som en jude... Orkar knappt hålla ögonen öppna för jag har så ont, Wiie LML!    Ska ändå sova nu, fast först måste jag ner och tvätta bort sminket.. Har förbannande vattenfast mascara på mig också!!!!! Ååh jobbigt allt är. Hahaha KLAGARN ÄR DET JAG ELLER?   Ska bli jättekul imorgon så nu ska jag sova och sen imorgon får jag skjuts till skolan. Drar till Örebro vid 10.15 och är tillbaka i Karlstad 18.55 Lång dag! 

Men jaja, godnatt alla sötisar, pussss!  

  Right now!    

Av alexandra wiker - 19 oktober 2011 19:46


Älskar H&M!   

Av alexandra wiker - 19 oktober 2011 19:19

Hääääj, idag är jag på rätt bra humör! Riktigt gött är det  

Som vanligt sminkade vi bara i skolan osv idag, man lär sig bättre och bättre vilket är väldigt kul faktiskt. Men jag vill absolut lärna mig mycket,mycket mera! Arbetar typ alltid med Häääniii på lektionerna, hihi. Idag har vi också pratat massa om att tatuera oss, vet inte riktigt hur sugna vi är på det. Blir nog någon liten tatuering inom snar framtid skulle jag kunna tro, nice    

Fick ett sms av mamma också när jag satt på lektion förut där hon skrev
'' Vill du ha gelenaglar betalar jag det.''
Hihihih ska ju till Örebro imorgon med min klass till ett annat plusgymnasium där vi ska få antingen hår+makeup eller naglar! Jag valde naglar och om man betalade 250kr (BILLIGT!!) så gör dom gelenaglar på en. Åååh hoppas verkligen att jag får det imorgon, men annars så blir det bara vanlig fixning gratis. Men det är också helt okej! Märks väl vad det blir. Är så himla taggad inför imorgon!!!  
Ska sova tidigt idag för att vara uppe i tid imorgon, hehe.

Just nu sitter jag och lägger in musik på telefon som jag kan ha på bussresan imorgon. Tar ju ändå en liten stund att åka till Örebro!
Puss & Kramis  

   jag och hääniii    men långa ögonfransar bruden har eller?     Gullig hon!     

Av alexandra wiker - 18 oktober 2011 10:14



Är med och tävlar om ALLT detta på bilden på www.sminkladan.blogg.se ! 
Jag tycker hon har en jättebra och rolig blogg att läsa och läser den så ofta jag kan  Skulle vara superkul att vinna allt detta eftersom jag går en sminklinje. Lär mig mer och mer varje dag men att ha tillgång till allt detta hemma skulle verkligen vara underbart! Jag älskar att lära mig nya sminkningar osv och försöker ofta likna av dina sminkningar. Vilket inte går så bra eftersom jag inte har några sådär jättebra ögonskuggor och sånt...
Jag är iallafall med och tävlar!   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards