tjalex

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

glad cheey!

Av alexandra wiker - 19 oktober 2011 19:19

Hääääj, idag är jag på rätt bra humör! Riktigt gött är det  

Som vanligt sminkade vi bara i skolan osv idag, man lär sig bättre och bättre vilket är väldigt kul faktiskt. Men jag vill absolut lärna mig mycket,mycket mera! Arbetar typ alltid med Häääniii på lektionerna, hihi. Idag har vi också pratat massa om att tatuera oss, vet inte riktigt hur sugna vi är på det. Blir nog någon liten tatuering inom snar framtid skulle jag kunna tro, nice    

Fick ett sms av mamma också när jag satt på lektion förut där hon skrev
'' Vill du ha gelenaglar betalar jag det.''
Hihihih ska ju till Örebro imorgon med min klass till ett annat plusgymnasium där vi ska få antingen hår+makeup eller naglar! Jag valde naglar och om man betalade 250kr (BILLIGT!!) så gör dom gelenaglar på en. Åååh hoppas verkligen att jag får det imorgon, men annars så blir det bara vanlig fixning gratis. Men det är också helt okej! Märks väl vad det blir. Är så himla taggad inför imorgon!!!  
Ska sova tidigt idag för att vara uppe i tid imorgon, hehe.

Just nu sitter jag och lägger in musik på telefon som jag kan ha på bussresan imorgon. Tar ju ändå en liten stund att åka till Örebro!
Puss & Kramis  

   jag och hääniii    men långa ögonfransar bruden har eller?     Gullig hon!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards