tjalex

Alla inlägg under oktober 2011

Av alexandra wiker - 14 oktober 2011 12:49

         

Av alexandra wiker - 13 oktober 2011 18:20

Hellu! Igår blev det att åka till kristinehamn med hääänniii, vi skulle till ett högstadium och representera våran skola så vi sminkade folk och sånt. Riktigt roligt faktiskt! 
Idag har vi bara sminkat som vanligt! Det är kul och man börjar få in ''snittsen'', om det nu kallas så hahaha.. Var på ikea förut med mamma också för hon skulle köpa massa saker till vardagsrummet som hon/pappa håller på att göra om! Blir nog bra det (y).
Ont i axlarna som en jude har jag också. Bärde skåp igår i skolan och dom var rätt råstooooora. Haha klen jag är   Aja, life goes on typ...  


Haha lite kul att pappa fick ett rött läppstift på köpet när han beställde en mobiltelefon, Öh? Vem får ett läppstift på köpet? Och dessutom är min pappa en man som inte använder smink..hehehe 
Men men,  jag tog hand om det läppstiftet ja!   


Såg det jättedumt ut? Rött läppstift alltså..

     

Av alexandra wiker - 10 oktober 2011 15:48

Har varit ledig idag, riktigt härligt. Har hunnit måla klart snart heeeela mitt rum! Just nu sitter jag här och väntar på att färgen ska torka så jag kan måla på en gång till. Fan va jag är dryg med att få saker färdiga, haha.. Skärpning Alex...! 
Det blir ju skola imorgon och känns som jag glömt göra något, hatar den känslan *suck* hehehe. Märks väl imorgon när man kommer till skolan vad man glömt (y)

Kanske ska fråga mamma om vi kan åka ut och övningsköra medans färgen torkar? SMART TÄNKT!
Hööööörs då!    


haha jag och hääniii <3   

Av alexandra wiker - 9 oktober 2011 11:57







Make me your radio
Turn me up when you feel low
This melody was meant for you
Just sing along to my stereo

Av alexandra wiker - 9 oktober 2011 11:49


Snyggt eller vad?!   

Av alexandra wiker - 9 oktober 2011 11:38

Hellluuu! 
Gårdagen var riktigt rolig   Var först på träffen med massa underbart folk, spelade kort och hade det mysigt bara! Fast sen stängde det ju då och vi var ute i kylan... Trodde ett tag att jag skulle frysa ihjäl fan! Hahaha, träffade på lite folk som var väldigt goa också, druckit lite för mycket dom tror jag   Jaja det är alltid kul att träffa folk ändå. Hihi
När vi stog ute pratade vi bara typ, fast sen trängde vi in oss 6 pers i en bil. Så satt vi där och lyssnade på musik och pratade. Varmt och gött var det i bilen iallafall! Sen vid 3-tiden drog alla hem, det var så jävla rått och äckligt kallt ute. Typ +1 grad eller något... Hej vintern! USCH   
Menmen, Bra kväll ändå 

Nu sitter jag bara och fryser halft ihjäl om händerna, vet inte hur gött det skulle vara att vara lite varmblodig av sig! 

 
    

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards