tjalex

Alla inlägg under oktober 2011

Av alexandra wiker - 1 oktober 2011 15:49

Hejhej, sitter här vid datorn och är fortfarande mätt efter pizzafan jag åt förut vid 2.. Lyssnar på Story Of The Year – Until The Day I Die också! Så jävla råbra.

Igår var jag med Malin, Malin och Fanny. Vi hade en ''höhökväll', haha roligt hade vi! Kollade skräckfilm, käkade godis och pizza. Var ute lite och träffade folk, haha busiga var vi också...  Vet inte hur kul vi hade det senare på natten där! Hehehhe..*ssh*

Idag ska jag iallafall träffen med hjärtisgos Hannah! Vet inte när vi ska dra dit men blir väl snart hoppas jag, thihih. Bäst är hon  Blir väl att vara där tills det stänger eller något.. Sen får vi väl se vart dagen tar vägen, blir nog bra iallafall. 
Köpte tre saker igår också när jag gick runt lite på stan med Hannah, en cardigan, ett linne och en sminkborste! Nice det   
Men jaja, tänkte duscha närsomhelst och fixa mig lite sen dra ut jaoooooo.
Puss&Kramis

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards