tjalex

Alla inlägg under oktober 2011

Av alexandra wiker - 24 oktober 2011 23:30

Alla mina vänner är det absolut bästa jag har!
Klarar mig genom varje dag tack vare dom, dom finns alltid där och jag älskar dom så grymt mycket.
Även om jag kanske inte säger det så ofta.
Känner att allt är påväg mot det ljusa hållet och det känns riktigt bra.  ♥

Godnatt iallafall :)



Tog någon bild bara, Haha men jag kommer iallafall aldrig glömma denna natten!
Malin, Jag, Malin & Fanny  ♥

:)

Av alexandra wiker - 24 oktober 2011 19:25

En blogg som får mig att skratta när jag är ledsen är verkligen Egoinas! Älskar hennes blogg hon har verkligen min typiska humor.
Är på mycket bättre humör nu än vad jag var igår   

.

Av alexandra wiker - 24 oktober 2011 03:44

Jag är världens sämsta vän.
Vet inte vad jag höllit på med, vad jag försökt intala mig själv. Hur fan kan man göra så som jag gör? Hatar mig själv just nu och vill bara försvinna. Allting har bristit och livsglöden tycks jag inte hitta längre. Bra Alex, jävligt bra!

Sometimes it's hard to follow your heart.
So hard that you even can't do it.
You say I should follow my heart and here I am.
The worst friend in universy. 

 

 

Av alexandra wiker - 23 oktober 2011 20:31

Varför ser inläggen helt cp ut? Eller är det bara för mig? Jävligt störande iallafall ju... 

Aja avslutat denna helg med film, smörgås och oboy! Såg på filmen ''Priest'' och den var bra faktiskt. Nu sitter jag bara och gör massa logginlägg till folk på facebook haha, alexhar_ettliv@jagljög.se  ... Hihi
Ja vad ska man skriva då? Jag suger på att blogga! Haha, inte riktigt min grej. Men jag tycker det är kul.. Ännu roligare sen när den finns kvar flera år framåt så kan man sitta och läsa igenom den som en dagbok. Sånt är nice tycker jag!
Nu tänkte jag iallafall gå ner och chilla lite framför tvn, hehe chilla. Cool jag är som skriver sånt!
Vi hörs väl sen innan jag ska sova eller något maybe baby. Puss vaa  

Haha gammal bild JAO
     

Av alexandra wiker - 23 oktober 2011 18:06

Jaja, detta får bli en tillfällig header!
Får be någon om hjälp och fixa den bättre, men denna duger atm för mig   

Av alexandra wiker - 23 oktober 2011 17:57

tänkte göra en ny header, gick ju BRA osv! Hahahaha Fail :)

Av alexandra wiker - 23 oktober 2011 16:04

       

Från Lookbook.nu, hennes outfits är grymt snygga hela tiden! GAH. Vill ha allt hon har på sig! Speciellt korshalsbanden, den vinröda tröjan och den virkade vita, åååh    

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards