tjalex

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

*gääsp*

Av alexandra wiker - 3 oktober 2011 22:26

Somnade i soffan i någon timme.. Vet inte riktigt hur skönt det var, thihih. Älskar att sova i soffan, så himla bekvämt och när tvn är på sover man ju jättegött!
Haha jaja... Intressesmurfarna hoppar   

Nu så sitter jag i min säng istället för soffan och ska strax stänga ner min älskade dator och sova. Imorgon blir det PROV i skolan! Har inte pluggat ett jota. Kommer nog gå bra ändå hoppas jag...

Längtar tills höstlovet gör jag också! Ska åka till stockholm och shoppa då, rååligt ju! Kommer vara där 31 oktober - 2 november. Och den 2 november fyller ju min bror år så man kanske ska hitta något paket till honom där nere också? Hmmmm. Ja men det märks väl.
Nu till helgen blir det iallafall kalas, massa fika och tårta. Hehhehe phäät. Jag tänker redan på helgen ja... Hoppas att den blir bra iallafall! Och nu ska jag stänga av och sova. Godnatt&Sov gott, Pusspuss 


Haha rågammal och råful!   
       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards